سفیر فرانسه در قطر: امیدوارم دشان راهی برای متوقف کردن مسی داشته باشد

تهران- ایرنا- سفیر فرانسه در قطر با بیان اینکه مسی بازیکن باهوشی است که قدرت تغییر شرایط را دارد گفت: امیدوارم سرمربی تیم ملی فرانسه راهکاری برای متوقف کردن وی پیدا کند.

به گزارش ایرنا و به نقل از الرایه؛ ژان فاور سفیر فرانسه در قطر با ابراز خوشحالی از حضور تیم ملی فرانسه در فینال جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲ اظهار کرد: همه فوتبال‌دوستان خوشحال هستند زیرا تیم ملی فرانسه امروز در فینال جام جهانی در ورزشگاه لوسیل به مصاف تیم ملی آرژانتین می‌رود. امیدوارم این یک بازی زیبا و پرگل باشد که در نهایت فرانسه در آن به عنوان قهرمانی برسد.

وی گفت: در طول مسابقات جام جهانی نزدیک به ۲۰ هزار هوادار فرانسوی هایا کارت را دریافت کردند که این تعداد بیشتر از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است و این نشان از اشتیاق هواداران فرانسوی و عشق آنان به تیم ملی دارد.

این دیپلمات برجسته فرانسوی با تایید قدرت فوتبال آرژانتین گفت: ۲ تیم از فرصت‌های مساوی برخوردار هستند و امیدوارم امباپه بتواند شرایط را تغییر دهد. او باید از فرصت‌ها استفاده کند. از طرفی تیم ملی آرژانتین مربی بزرگ و باهوشی دارد که می‌تواند برنامه بازی را تغییر دهد و ستاره تیم لیونل مسی است که بسیار باهوش و موقعیت شناس است. امیدوارم دشان راه‌حلی برای متوقف کردن این نابغه جهان فوتبال پیدا کند.

فارو با تمجید از برنامه‌ریزی دولت قطر برای برگزاری جام جهانی فوتبال گفت: این دوره از مسابقات جام جهانی فوق‌العاده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha