کلاهبردار حرفه‌ای دارو در همدان دستگیر شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: فردی که با شگرد سرمایه گذاری در بازار دارو اقدام به کلاهبرداری ۱۱۰ میلیارد ریالی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "سلمان امیری" اظهار داشت: شهروندی با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد فردی با معرفی خود به عنوان مالک شرکت دارویی و فعال در امر خرید و فروش دارو ۱۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از اعضای خانواده اش کرده است.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی، محل اختفای فرد کلاهبردار را شناسایی و وی را در اقدامی غافگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: متهم در تحقیقات فنی و در مواجهه با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار امیری اضافه کرد: کلاهبرداران از کم اطلاعی مردم حداکثر سوء استفاده را می کنند که این گونه کلاهبرداری ها را می توان با آموزش همگانی، افزایش سطح سواد مالی و ایجاد زمینه سرمایه گذاری مطمئن در سطح جامعه کاهش داد.

کشف ۵۸ کیلوگرم تریاک

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات و تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به استان مرکزی کشور می کند.

سردار "رضا زارعی" افزود: با همکاری مشترک کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان و انتظامی استان اصفهان، خودرو متهم در شهرستان کاشان شناسایی و پس از توقیف در بازرسی از آن، ۲۸ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف و یک دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

وی اضافه کرد: همچنین در عملیات دیگری با همکاری مردم و انجام یکسری کارهای اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر که اقدام به انتقال مواد افیونی از استان تهران به استان همدان می کرد، در شهرستان فامنین شناسایی و دستگیر شد.

سردار زارعی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو سواری متهم ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف کردند که در این ۲ ماموریت ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری سارق منزل پیش از سرقت

فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری ۲ سارق منزل حین سرقت توسط ماموران پاسگاه انتظامی بخش خزل این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح روستاهای حوزه پاسگاه انتظامی بخش خزل نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار یگان های انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ "ذبیح الله درویشی" افزود: ماموران در این راستا با انجام تاکتیک های عملیاتی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی همچنین فعال کردن گشت های انتظامی و نامحسوس، ۲ سارق را حین سرقت از منزلی در یکی از روستاهای بخش خزل شناسایی و پس از دستگیری به یگان انتظامی انتقال دادند.

وی بیان کرد: از متهمان دستگیر شده تعدادی طلا و جواهر و زیورآلات و تجهیزات بکار برده شده در سرقت، کشف و برای متهمان پرونده قضایی تشکیل شد.

فرمانده انتظامی نهاوند در خبر دیگری اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ درویشی افزود: ماموران کلانتری های ۱۱ و ۱۲ با انجام تاکتیک های عملیاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی همچنین فعال کردن گشت ها انتظامی و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی، ۲ سارق قطعات و لوازم داخل خودرو را شناسایی و دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهمان در بازجویی های به ۹ فقره سرقت انواع لوازم و قطعات داخل خودرو در نهاوند اعتراف کردند و تعدادی لوازم و قطعات سرقتی از آن ها کشف و تحویل مالکان شد.

بازداشت عاملان نزاع دسته جمعی در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی بین ۲ طایفه در یکی از روستاهای شهرستان اسدآباد و اعلام از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ "افشین یاری" افزود: پس از حضور ماموران مشاهده شد، ۲ طایفه به علت اختلافات قبلی با هم درگیر و در این میان ۲ نفر مصدوم و ضاربان قبل از رسیدن کارکنان انتظامی از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: با انتقال مصدومان به بیمارستان، اقدامات بعدی برای شناسایی آنان انجام و چهار نفر از مسببان شناسایی و پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از شهروندان خواست: حین بروز اختلافات از انجام اقدامات خودسرانه پرهیز کرده و به منظور جلوگیری از حوادث ناگوار، به مرجع انتظامی و قضایی مراجعه کنند.

سرهنگ یاری از جمع آوری معتادان متجاهر در نتیجه اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده ۱۹ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در سه روز گذشته جمع آوری شدند.

وی افزود: در اجرای این طرح، مقادیری انواع مواد مخدر کشف همچنین چهارخرده فروش مواد مخدر و ۱۵ معتاد متجاهر دستگیر و پس از غربالگری با همکاری دانشکده علوم پزشکی شهرستان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

دستگیری ۱۳ سارق در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: به دنبال اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی این شهرستان موفق به دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز در این شهرستان شدند.

سرهنگ "هادی نجفی صالح" افزود: با اجرای این طرح، ۱۳ سارق دستگیر و ۱۵ فقره سرقت شامل سه فقره سرقت اماکن خصوصی، سه دستگاه خودرو، ۲ فقره سرقت وسایل داخل خودرو و هفت فقره سایر سرقت ها کشف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha