۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84973483
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان بر ارائه‌ خدمات الکترونیکی در استان تاکید کرد

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان در آستانه یکصدمین سالگرد تاسیس سازمان ثبت احوال، در بازدید از نحوه خدمات‌رسانی این نهاد در استان، بر ارائه‌ خدمات الکترونیکی از جمله صدور کارت ملی هوشمند در کردستان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در بازدید از اداره کل ثبت احوال کردستان اظهار کرد: در یک سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه ثبت احوال ثبت شده است که مهمترین آن، حل مشکل صدور کارت شناسایی ملی است به طوری که هم اکنون فرآیند صدور کارت ملی در استان قابل قبول است.

وی از این سازمان به عنوان یکی از سازمان‌های قدیمی و ریشه‌دار در ساختار اداری کشور نام برد و گفت: این اداره حدود ۱۰۰ سال سابقه دارد و از بدو تولد تا پایان زندگی به مردم خدمات ارائه می دهد.

استاندار کردستان اضافه کرد: در کشور بیش از ۱۰ میلیون کارت شناسایی ملی پشت نوبت داشتیم که طی چند ماه اخیر، بیش از هفت میلیون آن صادر شد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال صدور کارت ملی به روز می شود، افزود: در استان این کار به خوبی صورت گرفته و حدود پنج هزار کارت ملی پشت نوبت داریم که صادر می شود.

زارعی کوشا ابراز امیدواری کرد مجموعه خدمات دستگاه ها به ویژه اداره کل ثبت احوال کردستان مورد رضایت مردم باشد.

علی جوکار مدیرکل ثبت احوال کردستان هم به راه اندازی ۲ سامانه الکترونیکی "سهیم" و "ثبت تغییرنشانی" اشاره کرد و افزود: مردم می توانند برای دریافت هر نوع خدمت، به سامانه سهیم مراجعه و در صورت تغییر نشانی و محل سکونت هم، آن را در سامانه ثبت تغییر، اعمال کنند.

استاندار کردستان در این بازدید از بخش‌های مختلف اداری این نهاد اداری از جمله گنجینه اسناد هویتی و نیز صدور کارت ملی و شناسنامه بازدید کرد.

ثبت احوال ۲۰ دی ۱۳۰۵ در سنندج، بیجار و سقز شروع به فعالیت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha