مشاور استاندار فارس : سازمان‌های توسعه گر به بحث رونق اقتصادی ورود کنند

شیراز- ایرنا- مشاور استاندار فارس در امور مالی، اقتصادی و بودجه گفت: در شرایط امروز اقتصادی کشور، سازمان‌های توسعه گر و تسهیل گر در بحث رونق اقتصاد ایفای نقش کرده و ورود کنند.

به گزارش ایرنا، ساسان مبینی دهکردی، روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز، صنعتگران را سفیران اقتصاد و تولید دانست و افزود: فعالان عرصه صنعت به خوبی با شرایط و وضعیت اقتصادی و مالی کشور آشنایی دارند و با توجه به همین شناخت می توانند کمک کنند که رونق اقتصادی در کشور و استان محقق شود.
وی ادامه داد: اگر مشکلات حوزه اقتصاد مدیریت نشود باید منتظر اتفاقات و پیامدهای نامطلوب آن نیز باشیم که نقش سازمان های توسعه گر و تسهیل گر در این جهت بسیار حائز اهمیت است.
او اظهار داشت: حرکت در جهت تامین و ایجاد زیرساخت های اقتصاد و تولید سبب خواهد شد که رونق اقتصادی و به دنبال آن اشتغال ایجاد شود و افراد بیشتری تشویق و ترغیب برای سرمایه گذاری شوند.
مشاور استاندار فارس در امور مالی، اقتصادی و بودجه گفت: بی تردید تقویت و مدیریت صحیح سازمان های توسعه گر و تسهیل گر کمک خواهد کرد که کشور از شرایط اقتصادی امروز به خوبی عبور کند و شرایط مطلوب اقتصادی حاکم شود.
مبینی دهکردی، با اشاره به نبود ظرفیت های مالی مناسب برای انجام اقدامات اقتصادی بزرگ در استان فارس افزود: به دنبال این هستیم تا با راه‌اندازی و ایجاد یکی دو شرکت وابسته به هلدینگ توسعه صنایع و صادرات فارس بخش قابل توجهی از زیر ساختهای لازم و اشتغال را در این استان ایجاد کنیم.
مشاور استاندار فارس : سازمان‌های توسعه گر به بحث رونق اقتصادی ورود کنند
در این مراسم سعید مصفا به عنوان مدیر عامل جدید منطقه ویژه اقتصادی شیراز معرفی و از تلاش های نادر طیبی تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha