۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84973604
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیریت بحران قزوین از همکاری با دانش بنیان ها استقبال می‌کند

قزوین - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: از همکاری با دانش بنیان ها به منظور کمک به پیشبرد برنامه های حوزه مدیریت بحران و پیاده سازی ایده های نو و فناورانه استقبال می کنیم.

محمدرضا علیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین راستا شرکت های دانش بیان و مراکز علمی و دانشگاهی امکان حضور در رویداد مدیریت بحران ایران قوی که قرار است ۲۵ تا ۲۷ بهمن ماه امسال در تهران برگزار شود را دارند.

وی اظهار داشت: این رخداد برای نخستین بار با هدف کمک به ارتقای نظام مدیریت بحران کشور و معرفی توانمندی دستگاه های اجرایی و شرکت های دانش بنیان در فرایندهای مدیریت بحران برگزار می شود و در آن بخش های نمایشگاهی، کنفرانس علمی، کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی راهبردی و رویداد استارت آپی و جشنواره و مانور پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: طرح ها و برنامه های شرکت کنندگان در این رخداد باید خلاقانه و مبتکرانه باشد و قابلیت های قزوین را در حوزه مدیریت بحران معرفی کند.

علیمی اظهار داشت: علاوه بر معرفی توانمندی ها و قابلیت ها، برنامه ها و طرح های استان قزوین در زمینه مدیریت بحران و مخاطرات طبیعی از جمله سیل و زلزله در این رخداد معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سالانه در جهان و کشورمان خسارات جانی و مالی قابل توجهی را به دلیل بلایای طبیعی تحمل می کنیم که بخشی از آنها قابل پیشگیری و یا کاهش است، خاطرنشان کرد: برخورداری از برنامه های علمی برای کاهش اثرات مخاطرات طبیعی از اهمیت بالایی برخوردار است و چنین رخدادهایی به تحقق این موضوع مهم کمک می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha