آغازی دوباره برای خیبر خرم‌آباد در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور

خرم‌آباد - ایرنا - هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در حالی پس از یک وقفه یکماهه بخاطر برگزاری جام جهانی فوتبال آغاز شده که تیم خیبر خرم‌آباد به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر امروز در خارج از خانه بازی خواهد کرد.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور امروز دوشنبه ۲۸ آذر ماه مهمان تیم دریای کاسپین ( رایکا) بابل می‌رود.

تیم فوتبال خیبر خرم آباد از ۱۳ بازی ابتدای فصل رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور پنج برد، هشت تساوی کسب کرده است و با ۱۶ گل زده، پنج گل خورده با ۲۳ امتیاز در رده دوم جدول ۱۸ تیمی قرار دارد.

در مدتی که لیگ دسته اول تعطیل بود خیبر برای کسب آمادگی در یک دیدار تدارکاتی با نتیجه چهار بر یک مقابل امیدهای این باشگاه به برتری رسید.

تیم خیبر خرم آباد در هفته شانزدهم این رقابت ها میزبان شهرداری آستارا خواهد بود.

براساس اعلام روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد و با تصمیم هیئت مدیره این باشگاه ، گرچه خیبر از مسابقات جام حذفی کناره‌گیری کرد اما در لیگ دسته یک باشگاههای کشور با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

مسابقات مرحله سوم جام حذفی ۲۰ و ۲۱ آذر برگزار شد و بر اساس قرعه‌کشی قرار بود خیبر به مصاف مس شهر بابک برود اما با نظر هیئت مدیره از این مرحله انصراف داده است.

با اعلام قبلی کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، هر تیمی که در این مرحله از جام حذفی انصراف بدهد با جریمه سنگین نقدی و یک فصل محرومیت از حضور در این جام مواجه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha