اجرای طرح‌های مینیاتوری برای حل مشکلات شهرری در دستور کار شورای پایتخت

شهرری - ایرنا - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: اجرای طرح های مینیاتوری و کوچک مقیاس برای حل مشکلات شهروندان شهرری (منطقه ۲۰ تهران) در دستور کار ما برای برای سال آینده‌است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید جعفر تشکری هاشمی امروز/دوشنبه/ به همراه جعفر بندی شربیانی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری و ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ تهران بازدیدی از طرح های شهرری داشتند.

تشکری هاشمی در جمع خبرنگاران در خصوص این بازدید گفت: خوشبختانه سال ها است حرکت در جهت ارتقای کیفیت زندگی در جنوب تهران شروع شده اما هنوز این وضعیت در حوزه زیرساخت و خدمات عمومی مطلوب نیست و باید فعالیت گسترده تری انجام شود.

وی افزود: بازدید امروز از طرحهای عمرانی بود و باید در بودجه سال بعد حجم گسترده ای از فعالیت ها را برای این منطقه در نظر بگیریم، زیرا نیاز مردم است؛ از جمله حل مشکلات ترافیکی، توسعه ایستگاه های مترو و اصلاح تقاطع ها را باید در برنامه سال بعد خود تعریف کنیم.

به گفته تشکری هاشمی، آثار و پیامدهای زندگی مردم تهران محدود به شهر تهران نیست و در همین کهریزک قابل مشاهده است و باید در شهرهای اطراف تهران نیز خدمات رسانی انجام شود.

وی ادامه داد: ما باید کیفیت خدمت رسانی به شهرهای پیوسته به تهران نیز انجام دهیم؛ از این رو امروز توسعه پل بهشت زهرا (س) و دسترسی نمایشگاه بین المللی به کهریزک مورد بحث قرار گرفت.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: در بودجه سال ۱۴۰۲ برای شهرری طرحهای که خیلی بزرگ مقیاس نیستند اما گره گشا هستند حتما دیده می شوند.

اجرای طرح‌های مینیاتوری برای حل مشکلات شهرری در دستور کار شورای پایتخت

وی خاطرنشان کرد: در قدیم تنها یک خط مترو در شهرری بود اما خط ۶ را به این منطقه وصل کردیم و بزرگراه های امام علی(ع) و آوینی دسترسی این منطقه را به تهران راحت کرد و اینگونه نبود که ری را فراموش کرده باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران این را هم گفت که نگاه ما به طرح های شهرری (منطقه ۲۰ شهرداری تهران) کوچک مقیاس و مینیاتوری مثل زدن یک تقاطع غیرهمسطح است، چراکه گره های ترافیکی را حل می کند و این برای زندگی مردم مفیدتر است.

تشکری هاشمی توضیح داد که برنامه سال بعد ما پروژه محور خواهد بود و مشخصا اعلام می کنیم در کدام معبر چه کاری باید انجام شود.

دیدار اعضای شورای شهر تهران با خانواده معظم شهید ابراهیمی

همچنین تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران و جعفر شربیانی عضو هیئت رئیسه شورای شهر با همراهی سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و تکریم خانواده های معزز آنان، با خانواده معظم شهید ابراهیمی ورکیانی دیدار کردند.

در این دیدار که رئیس بنیاد شهید و امورایثاگران شهرری، معاون اجتماعی فرهنگی، معاون حمل ونقل و ترافیک، شهردار ناحیه ۲ و رئیس روابط عمومی منطقه نیز حضور داشتند ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با خانواده این شهید گرانقدر از صبر و استقامت آنان تجلیل شد.

اجرای طرح‌های مینیاتوری برای حل مشکلات شهرری در دستور کار شورای پایتخت

این دیدار در حاشیه بازدید رئیس کمیسیون عمران و حمل شورای شهر از پروژه های عمرانی و مشکلات ترافیکی منطقه ۲۰ انجام شد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و دو ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha