بررسی میدانی پروژه‌های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی با حضور وزیر علوم

اردبیل-ایرنا- وزیر علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای دانشگاه محقق اردبیلی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدعلی زلفی گل،که شب گذشته وارداستان اردبیل شده است، به همران سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، نمایندگان استان در مجلس به صورت میدانی آخرین وضعیت پروژه‌های در حال اجرای دانشگاه محقق اردبیلی را بررسی کرد.

عملیات اجرای فاز ۳ دانشکده فنی و مهندسی، ساختمان آموزشی، خوابگاه دانشجویی و استخر پروژه های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی هستند که امروز مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.

زلفی گل صبح امروز بعد از ادای احترام به شهدای گمنام در جمع اساتید دانشگاه محقق اردبیلی برای حل مشکلات خوابگاه دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی و کمک به تجهیز کارگاه‌های دانشگاه فنی و حرفه ای استان اردبیل قول مساعد داد.

وی در این دیدار با بیان اینکه از ظرفیت‌های دور اول سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل به خوبی استفاده نشده است، گفت: وزارت علوم برای جبران کاستی‌ها و استفاده از ظرفیت سفر دوم رئیس جمهور به این استان همکاری می‌کند و مسئولان استان و روسای دانشگاه‌ها نیز از هم اکنون در این رابطه برنامه‌ریزی کنند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری همچنین از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و تقویت دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: از این رقم ۸۰ میلیارد ریال آن چند روز قبل به حساب دانشگاه واریز شده و بقیه هم تا پایان سال واریزخواهد شد.

زلفی گل همچنین گفت: دانشگاه محقق اردبیلی از حیث رعایت نسبت تعداد اعضای هیات علمی به شمار کارمندان جزو دانشگاه‌های تراز اول کشور است و سازمان برنامه و بودجه بر رعایت این اصل اهمیت قائل بوده و بودجه این قبیل دانشگاه‌ها را افزایش می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha