۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84975395
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید گمنام در گناوه استقبال شد

۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۱
کد خبر: 84975395
پیکر شهید گمنام در گناوه استقبال شد

گناوه - ایرنا - مراسم استقبال و وداع با پیکر مطهر یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در بندرگناوه روز سه شنبه در آیین باشکوهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، برنامه استقبال از پیکر پاک این شهید از گلزار شهدای گناوه در میان استقبال پرشور مسئولان و مردم با اجرای چندین برنامه آغاز شد.

پیکر پاک این میهمان خوشنام توسط گروه تشریفات پایگاه دریابانی گناوه با احترام استقبال و در میان شهدای این شهر تشییع شد.

مداحی و سخنرانی فرماندار گناوه پایان بخش این آیین بود.

فرماندار گناوه در این آیین معنوی گفت: این شهرستان امروز افتخار می کند میهمانی خوشنام را پذیرا شده و با حضورش فضای شهر را منور و عطرآگین کرده است.

محمدتقی صفری افزود: امنیت و آسایش ملت ایران و افتخارات در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهدای والامقام است.

وی بیان کرد: شهدا با فدا کردن جان خود در راه آرمان های انقلاب، توانستند آزادی، شرافت و امنیت امروز را برای ما به ارمغان بیاورند.

پیکر شهید گمنام در گناوه استقبال شد

صفری افزود: همه اقشار جامعه برای همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی از جمله شهیدان گمنام هستند و لازم است که برای حفظ اقتدار و امنیت کشور راه این عزیزان را ادامه دهیم.

فرماندار گناوه گفت: ملت غیور و نستوه ایران همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه مقابل دشمن تا دندان مسلح ، مقاومت کرد و در این برهه که دشمن جنگ اقتصادی و ترکیبی راه انداخته، با تداوم راه شهدا و تبعیت پذیری از ولاایت فقیه محکم و استوار ایستاده است.

آیین وداع با پیکر این شهید گمنام که قرار است در بندرگاه بوشهر به خاک سپرده شود، در مدارس و دانشگاه‌ها و چندین مسجد و حسینیه این شهر برگزار خواهد شد.

پیکر پاک این شهید به همراه پیکرهای ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس روز شنبه هفته جاری در آیینی با استقبال مردم و مسئولان در فرودگاه بین المللی؛ وارد بوشهر شده بود.

از سه شهید گمنام یک شهید ۱۸ ساله و ۲ شهید دیگر ۲۶ ساله هستند که در علمیات خیبر در جزیره مجنون و کربلای پنج در شلمچه به شهادت رسیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha