۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 84975815
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هنیه: جنایت علیه اسیر فلسطینی بی جواب نخواهد ماند

تهران- ایرنا- رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که شهادت اسیر قهرمان «ناصر ابوحمید» در زندان های رژیم صهیونیستی در اثر عدم رسیدگی پزشکی با توجه به ابتلای وی به بیماری سرطان، جنایتی جدید علیه ملت فلسطین و تمام بشریت است که بدون مجازات نخواهد ماند.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت «دنیا الوطن»، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: شهادت ناصر ابوحمید را به مادر صبور وی تبریک می گوییم و به برادران قهرمان خود در زندان درود می فرستیم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که نیروهای مقاومت از هیچ اقدامی در راستای آزادی تمام زندانیان و همچنین آزادی تمام خاک فلسطین دریغ نخواهند کرد.

هنیه همچنین تاکید کرد: یاد و خاطره ناصر ابوحمید شهید قهرمان جاویدان باد و ننگ بر اشغالگران و حامیان آنها.

نهاد رسیدگی به امور اسیران و آزادگان فلسطین اعلام کرد که اسیر "ناصر ابوحمید" ۵۰ ساله از اهالی اردوگاه الامعری در بخش رام الله در کرانه باختری رود اردن بامداد امروز - به خاطر اهمال پزشکی عمدی اداره زندان های رژیم صهیونیستی درقبال اسیران بیمار فلسطینی- در بیمارستان "اساف هروفیه" به شهادت رسید.

مسئولان رژیم صهیونیستی ظهر دوشنبه این اسیر فلسطینی را به علت وخامت شدید سلامتی وی از زندان الرمله به بیمارستان اساف هروفیه منتقل کرده بودند.

پیش از این نهاد رسیدگی به امور اسیران و آزادگان فلسطین درباره شهادت این اسیر فلسطینی به خاطر اهمال پزشکی نسبت به وضعیت سلامتی او با توجه به ابتلای وی به سرطان هشدار داده بودند.

وضعیت سلامتی ابوحمید در زندان از ماه اوت سال ۲۰۲۱ میلادی به طور مشخص رو به وخامت گذاشته بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha