۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۲۹
کد خبرنگار: 1250
کد خبر: 84976133
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دماوند: دولت سیزدهم حمایت از تولید را وظیفه اصلی خود می داند

دماوند - ایرنا - فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه دولت مردمی سیزدهم حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع آن را از وظایف اصلی خود می داند، گفت: در شهرستان دماوند در حوزه اشتغالزایی به روز هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا طاهرخانی عصر سه شنبه در نشست مشترک مدیران کل اقتصادی استان با فعالان اقتصادی شهرستان دماوند با اشاره به سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم در جهت حمایت هرچه بیشتر از تولید گفت: مهمترین رسالت مدیران،حمایت از تولید، سرمایه گذاری ورفع موانع پیش روی تولید است، چرا که دولت سیزدهم از هیچ تلاشی برای رفع مشکل تولید وحمایت از صنایع دریغ نکرده است.

وی با اشاره به اینکه دولت حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع آن را از وظایف اصلی خود می داند اظهار داشت:ایجاد بستر مناسب جهت تولید،کسب و کار،رفع موانع موجود،تسهیل درتولید وایجاد اشتغال از جمله اهداف اولویت دار در شهرستان می باشد و با توجه به پیگیری های صورت گرفته دریک سال اخیر بخش قابل توجهی از مشکلات بر زمین مانده تولید کنندگان در شهرستان برطرف شده است.

فرماندار دماوند: دولت سیزدهم حمایت از تولید را وظیفه اصلی خود می داند

طاهرخانی افزود: باتوجه به پیگیری های انجام شده در طول یکسال گذشته در راستای رفع موانع تولید، شهرستان دماوند جزء شهرستانهای برتر در زمینه اشتغالزایی در استان تهران است و مشکل اشتغال در شهرستان وجود ندارد و در زمینه اشتغالزایی در شهرستان به روز هستیم که گاهی کمبود نیروی کار نیز مشاهده می شود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: کارخانجات متعدد تولیدی در شهرکهای صنعتی دماوند وجود دارد که بابرنامه ریزی و همدلی و همراهی و تلاش در بهره مندی این ظرفیتها، باعث شده است تا اشتغالزایی صد در صدی در شهرستان دماوند میسر شود.

بازدید مسئولان استانی و شهرستانی از شرکت تولیدی لازم به ذکر است، فرماندار شهرستان دماوند به همراه علی مهری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رسولی نژاد نماینده مردم شریف شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، صادقی مدیرکل شهرکهای صنعتی استان تهران و جمعی از مدیران کل اقتصادی استان تهران از شرکت تولیدی مهسان واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند بازدید کردند.

فرماندار دماوند: دولت سیزدهم حمایت از تولید را وظیفه اصلی خود می داند

گفتنی است هدف از این بازدید تسهیل و رفع موانع تولید و بررسی مشکلات این کارخانه در راستای تسهیل و رفع موانع تولید بود. مسئولان ضمن بازدید از سالن تولید، به بررسی مسائل و موضوعات مطروحه توسط مدیریت این واحد صنعتی پرداختند.

گفتنی است عملیات اجرایی ساخت کارخانه مهسان در سال ۱۳۹۸ با هدف تولید ادوات نظافتی در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان آغاز و درسال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید، که در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان ادوات نظافتی در خاور میانه می باشد. از جمله مشکلات مطروحه در این بازدید کمبود مواد اولیه، تسریع در صدور پروانه، و مساعدت در اخذ مجوزات زیست محیطی بود که توسط مسئولان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این شرکت دارای واحد های قالبسازی، تزریق پلاستیک، برس‌سازی، فلز کاری، سالن‌های برش و خیاطی، خطوط ساخت لوله، سالن‌های مونتاژ و بسته بندی می‌باشد و در حال حاضر برای ۵۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد نموده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha