تمامی مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی از ودیعه مسکن بهره‌مند شدند

بجنورد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: سه هزار و ۵۳۴ خانوار مددجوی مستاجر زیر پوشش این نهاد از کمک هزینه ودیعه مسکن بهره‌مند شوند.

مجید الهی راد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کمیته امداد برای هر یک از این خانوارها ماهیانه پنج میلیون ریال بابت کمک هزینه اجاره مسکن پرداخت می کند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲۲۵ فقره وام ودیعه مسکن به ارزش ۶۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک مهر به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با بیان اینکه تأمین مسکن مددجویان از برنامه‌های این نهاد است بیان کرد: مددجویان این نهاد برای تامین مسکن تا سقف ۸۰۰ میلیون ریال وام دریافت می کنند.

الهی راد تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن برای خانوارهای مددجو مستلزم ارائه قولنامه معتبر است و تمامی مددجویان مستاجر برای دریافت کمک هزینه اجاره مسکن باید قولنامه خود را به مددکار مربوطه در ادارات کمیته امداد تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: در خراسان شمالی ۵۳ هزار و ۳۰۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد بهره مند هستند که از این تعداد سه هزار و ۵۳۴ خانوار مستاجر هستند.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری در شمالشرق کشور واقع است که نیمی از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha