۳۰ میلیارد تومان برای بهسازی راه‌های روستایی بروجرد هزینه شد

بروجرد - ایرنا - رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت و بهسازی برخی راه‌های روستایی شهرستان که با مشکل مواجه بود، هزینه شده است.

محمد ایرانشاهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین امسال در راستای توسعه راه‌های ارتباطی روستایی در حوزه ابنیه های فنی یک میلیارد تومان، احداث پل روستای فیال و مرمت پل روستای نصیرآباد ۶۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه راه‌های ارتباطی بروجرد ۶۲۷ کیلومتر است، بیان کرد: از این میزان ۴۷۰ کیلومتر شامل راه روستایی است که ۴۱۰ کیلومتر آنها آسفالت شد.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد با اشاره به وجود بیش از ۱۸۰ روستا در شهرستان اضافه کرد: در زمان بارش برف سنگین راه‌های ارتباطی بین ۴۰ تا ۵۰ روستا بسته می شود که پس از بازگشایی راه‌های اصلی، بازگشایی راه‌های روستایی انجام می شود.

ایرانشاهی افزود: در راستای توجه به نیازهای جمعیت روستاییان به منظور سرعت بخشی به بازگشایی راه‌های روستایی امسال سه دستگاه ماشین آلات برف روبی شامل یک دستگاه برف روب، یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر به مجموعه تجهیزات راهداری شهرستان اضافه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha