یکهزار و ۹۰ فضای ورزشی در مدارس کشور ایجاد شده است

بندرعباس - ایرنا -  مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون یکهزار و ۹۰ فضای ورزشی در مدارس کشور به بهره‌برداری رسیده که برای اجرای آن بیش از یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، محمد جعفری روز چهارشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از ۲ زمین چمن مصنوعی در مدارس میناب با اشاره به اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۱۰۰ فضای ورزشی در مدارس کشور درحال ساخت است، افزود: ۹۰۰ طرح ورزشی باقی مانده نیز تا پایان سال تحصیلی (۱۴۰۱-۱۴۰۲) اجرایی می‌شود.

وی بیان داشت: برای ساخت این طرح های ورزشی تفاهم نامه با ادارات کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور در قالب طرح شهید سلیمانی منعقد شده است که به صورت مشارکتی خیران، گروه‌های جهادی و دیگر ظرفیت‌ها در حال ساخت است.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: از این ۲ هزار و ۱۰۰ طرح ورزشی که در مدارس کشور دردست اجراست، ۶۶ طرح آن مربوط به استان هرمزگان بوده که ۲ طرح آن شامل ۲ زمین چمن مصنوعی امروز در شهرستان میناب به بهره‌برداری رسید.

محمد قویدل مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان نیز در این مراسم گفت: این طرح های ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی مدرسه شهید محمد منتظری با اعتبار بیش از ۳۵۰ میلیون تومان با مشارکت آموزش وپرورش و شهرداری میناب و همچنین زمین چمن مصنوعی مدرسه ۱۲ بهمن روستای حکمی با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیون تومان با همکاری آموزش و پرورش و دهیاری روستای حکمی به بهره‌برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha