۱ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 2304
کد خبر: 84977546
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یلدای مهربانی در آسایشگاه کهریزک

۱ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰
کد خبر: 84977546
یلدای مهربانی در آسایشگاه کهریزک

شهرری- ایرنا- جشن شب یلدا کنار خانواده آسایشگاه کهریزک، لذت دیگری داشت، کنار افرادی که خانواده ات نبودند اما کنارش یلدا لذت بخش و ماندنی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جشن شب یلدای آسایشگاه سالمندان کهریزک امسال نیز به مانند هر سال دیگر در میان شادی و شور اعضای این خانه برکزار شد، همراه با لبخندی که از روی چهره ها کنار نمی رفت و صدای سازی که لحظه ای خاموش نمی شد.

اینجا هر کسی که درخانه نبود، با خود بساط شادی به همراه آورده بود یکی با آجیل، یکی با بستنی، یکی برای شام تدارک دیده بود و دیگری هم سفره موسیقی و شادی را.

از همان لحظات اول که همه اعضای خانه در سالن غذاخوری مهر کهریزک دور هم جمع شدند بساط بگو بخند فراهم بود، مهربانی میان همه تقسیم می شد، کسی لبخند از لبش کنار نمی رفت، همه به یکدیگر برای کنار هم بودن کمک می کردند، شب یلدا بود و حسن کار در نثار مهربانی.

همه اعضای خانه را که می شد از جایشان جابجا کرد حتی با کمک تخت در سالن مهر گرد هم جمع کرده بودند تا طولانی ترین شب سال را ماننده خانواده ای که نیست در کنار همدیگر جشن بگیرند، جشنی که سراسر شادی و سرور بود و جای خالی خانواده را کمرنگ می کرد.

این جشن سخنرانی نداشت، جز آنکه پزشکی سخنگوی آسایشگاه و مدیر روابط عمومی آن بالای سن حاضر شد و سه نفر از اعضای خانواده را که موفق شده بودند در مسابقات بوچیای کشوری مقام کسب کنند و حتی به تیم ملی راه یابند معرفی کرد: ظریفه احمدی دارای مقام نخست کشوری و برهان کوهکن و علی خسروی به ترتیب با مقام های دوم و سوم.

خیران سعی کرده بودند برای برپایی این جشن سنگ تمام بگذارند و اعضای خانه را مهمان گرمی محبتشان کنند تا شب یلدا برای کهریزک نشینان با شادی کنار هم، بلندتر و شیرین تر از هر شب برایشان به یادگار بماند.

آسایشگاه خیریه کهریزک امسال ۵۰ سال از زمان احداث آن سپری شد، برای بیش از یک هزار و ۷۰۰ سالمند، ناتوان ذهنی و جسمی و بیمار ام اس مسقر در آن خدمات درمانی و حمایتی ارائه می کند و ۳۵۰ نفر نیز از خدمات آن در منزل خود بهره مند می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha