بارش ۴۱ میلیمتر باران در شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و گیلانغرب ثبت شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به بارش باران از شب گذشته تاکنون در استان گفت: براساس آمار ایستگاه‌های هواشناسی این سازمان، بیشترین بارش‌های استان با ۴۱ میلیمتر در شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و گیلانغرب ثبت شده است.

« فیروز دولتشاهی » عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا؛ افزود: شهرستان های پاوه، جوانرود و سنقر در شبانه روز گذشته کمترین بارش باران داشته؛ هرچند در این مناطق سردسیر استان بارش ها بیشتر به صورت برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بارش باران تا فردا یکشنبه بعدازظهر به صورت متناوب و با موج ضعیف تری در استان ادامه خواهد داشت، گفت: طبق پیش بینی های روزهای گذشته سازمان هواشناسی این سامانه بارشی بیشتر مناطق جنوبی و غربی استان کرمانشاه را متاثر کرده است.

دولتشاهی همچنین با اشاره به اینکه از فردا دمای هوا استان کرمانشاه کاهش خواهد یافت، گفت: از روز سه‌شنبه هفته جاری باز یک موج ناپایدار دیگر وارد جو استان کرمانشاه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در ادامه میانگین بارش استان را ظرف شبانه روز گذشته ۲۲ میلیمتر اعلام کرد و گفت: این میزان بارش نسبت به مشابه سال گذشته ۲۲ درصد و نسبت به میانگین بلند مدت مشابه استان۵۵ درصد کاهش دارد.

وضعیت استان مطلوب است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه نیز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به هشدار نارنجی سازمان هواشناسی استان نسبت به بارش برف و باران، گفت: با اتخاذ تدابیر لازم توسط دستگاه های اجرایی ذیربط؛ استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و تاکنون هیچگونه مشکلی از جهت بارندگی‌ها گزارش نشده است.

«افشین یگانه» تنها مرجع اعلام بحران و مشکلات استان مانند تعطیلی مدارس را مدیریت بحران استانداری عنوان کرد و گفت: تمام تصمیمات در مواجهه مشکلات احتمالی بارش ها از طریق صدا و سیما و رادیو و رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha