خمز: هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم

تبریز - ایرنا - سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم، گفت: درست است که مس در پایین جدول قرار دارد اما برای گرفتن سه امتیاز بازی، محکم بازی خواهیم کرد.

پاکو خمز روز شنبه در نشست خبری قبل از بازی مقابل مس کرمان، اظهار کرد: به خوبی تمرین کرده و آماده بازی فردا هستیم و بازیکنان نیز در مدتی که من هدایت تیم را عهده دار شده ام سعی کرده اند خودشان را با ذهنیت و تفکرات من وفق دهند.

وی گفت: برای بازی فردا چند بازیکن مصدوم داریم که آماده نیستند و امروز نیز در ورزشگاه یادگار امام(ره) تمرین کرده‌ایم و آماده بازی با مس هستیم.

خمز ادامه داد: تا جایی که شنیده‌ام تیم‌ها در ایران تقریبا هم‌سطح هستند و نباید جایگاه تیم ها ما را فریب دهد.

وی به مصدومیت ریکاردو آلوز و کاوه رضایی اشاره کرد و گفت: بازیکنان جایگزین خوبی داریم و از آنها در این بازی استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تراکتور همچنین در مورد تفکرات تاکتیکی‌اش، بیان کرد: دلیل اصلی اینکه نمی‌توان در فوتبال ایران «تیکی تاکا» بازی کرد، کیفیت چمن ورزشگاه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه شرایط اصلی برای انجام بازی تک ضرب، چمن باکیفیت است تا توپ سریع به گردش دربیاید، گفت: من صرفا مربی نتیجه‌گرا نیستم و تلاش می‌کنم تا تراکتور فوتبال خوبی به نمایش بگذارد.

خمز با بیان اینکه چمن زمین بازی قبلی خشک و بلند بود و نمی‌توانستیم برنامه‌های تاکتیکی را اجرا کنیم، افزود: می‌خواهیم فوتبال سریع و تک ضرب بازی کنیم، ولی مجبور هستیم سَبک بازی‌مان را نسبت به کیفیت چمن‌ تغییر دهیم.

وی در مورد قرعه‌ کشی جام حذفی و دیدار تراکتور با استقلال در مرحله یک شانزدهم در تهران، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم، فرقی ندارد در چه مرحله‌ای با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنیم، ما به این قرعه احترام می‌گذاریم و آن را به فال نیک می‌گیریم.

دیدار تیم های تراکتور و مس از هفته سیزدهم لیگ برتر ساعت ۱۴ فردا در یادگار امام تبریز انجام می شود و مجوز حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در این بازی صادر شده و هواداران تا ساعت ۱۲ فردا فرصت دارند تا بلیت بازی را از سایت مربوطه تهیه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha