۳ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۲۸
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 84979315
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مورایس: سپاهان نسبت به روزهای اول لیگ بهتر شده است

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: این تیم نسبت به روزهای اول که شروع کار ما بود، روند بهتری داشته است و همه ۲۰ بازیکن برای ما مهم هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «ژوزه مورایس» سرمربی تیم فوتبال سپاهان عصر شنبه در جمع خبرنگاران پس از بازی با تیم نفت مسجد سلیمان افزود: تیمی که داریم فقط ۱۱ بازیکن نیستند بلکه همه بازیکنان در سطحی هستند که می خواهیم بازی کنند و همه ۲۰ نفر متعلق به تیم هستند.

وی با تاکید بر اینکه ما برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنیم، اظهار داشت: روش مدیریتی من این است که فقط به "من بودن" فکر نکنیم بلکه برای شادی دیگران و ارتقای آنها هم باید تلاش کنیم.

مورایس با بیان اینکه همه ۲۰ بازیکن تیم سپاهان، کیفیت لازم و لیاقت بازی کردن را دارند، تصریح کرد: به همه آنان فرصت می دهم که کیفیت خود را ارتقا دهند و تا پایان فصل همه بازیکنان به بازی کردن برسند.

وی ادامه داد: همه ۲۰ بازیکن برای تیم مهم هستند و این نیت نیست که عده ای فقط برای تمرین کردن آمده باشند.

سرمربی تیم سپاهان درباره تغییرات تیم در بازی امروز گفت: موضوع ما فقط خط دفاعی نیست، امروز تنها بخشی که تغییر آنچنانی نداشت هافبک بود؛ یک تغییر در وینگرها و خط دفاعی داشتیم و رناتو امروز بازی نکرد.

وی همچنین به بازیکنان خود بابت چهار گل زده در این بازی و رفتار و نگرشی که در زمین نسبت به اتفاقات رخ داده و مسائل داوری داشتند، تبریک گفت و افزود: بازی کردن برای ما وقتی تیم حریف حالت تدافعی به خود می گیرد، آسان نیست.

مورایس بابت حضور نداشتن هواداران در ورزشگاه در بازی امروز اظهار تاسف کرد و اظهار داشت: آرزو دارم که همه هواداران را مجدد در ورزشگاه برای بازی های سپاهان و همه تیم ها ببینیم.

وی همچنین به تیم نفت مسجد سلیمان تبریک گفت و برای کادر جدید آن آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵ امروز شنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزارکننده یکی از بازی‌های هفته‌ سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بودند که در پایان شاگردان ژوزه مورایس با نتیجه‌ چهار بر صفر به برتری دست یافتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha