الهامی: نساجی و هوادار شایسته برتری بودند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: بازی فیزیکی را دو تیم در زمین انجام دادند و نساجی و هوادار می‌توانستند هم برنده و هم بازنده باشند.

به گزارش ایرنا، «ساکت الهامی» شامگاه شنبه در نشست خبری پس از بازی با نساجی مازندران که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط جوی و زمین مسابقه اجازه نداد آنطور که می‌خواهیم بازی کنیم و دو تیم فوتبال فیزیکی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و گل زدیم اما در نیمه دوم و از دقیقه ۶۰ به بعد عقب رفتیم و گل تساوی را دریافت کردیم.

سرمربی هوادار خاطرنشان کرد: با تعویض‌هایی که انجام دادیم، از دقیقه ۷۵ بازی را در اختیار داشتیم. هر دو تیم موقعیت‌های خیلی خوبی داشتند و می‌توانستند از آن استفاده کنند. نساجی و هوادار هم می‌توانستند برنده و هم بازنده این بازی باشند.

الهامی تصریح کرد: من باید به تیم داوری خسته نباید بگویم و عملکرد آنها را مورد ستایش قرار دهم، موعود بنیادی‌فر و گروهش عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و دو تیم از عملکردی وی رضایت کامل دارند.

سرمربی هوادار گفت: خیلی دوست داشتم بارندگی نباشد تا تماشاگران نساجی مازندران را در ورزشگاه ببینم اما این اتفاق رخ نداد اما اگر عمری باشد در بازی برگشت این عزیزان را از نزدیک خواهم داد چرا که همواره گفته‌ام این عزیزان در قلب من جای دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha