فرماندار لامرد: تمام امکانات را در خدمت توسعه سرمایه گذاری شهرستان قرار می دهیم

شیراز- ایرنا- فرماندار لامرد گفت: تمام امکانات و ظرفیت ها را در جهت توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در شهرستان به کار گرفته ایم.

ابراهیم کرامت فر، روز یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک و ناحیه صنعتی این شهرستان افزود: با توجه به وجود زیرساخت های مهم انرژی، شهرستان لامرد جذابیت بالایی برای سرمایه گذاری دارد و بیشترین رشد اقتصادی در استان مربوط به این شهرستان است.
او ادامه داد: وجود میادین گازی، تامین ۱۰ درصد گاز کشور، احداث طرح نیروگاه برق ۹۳۰ مگاواتی و فعالیت بزرگترین منطقه ویژه اقتصادی و بزرگترین مجتمع تولید آلومینیوم کشور در شهرستان و اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس به عنوان مهمترین جاذبه هایی است که هر کدام می تواند در جذب سرمایه گذار موثر باشد.
وی، امنیت سرمایه‌گذاری را یکی از مهمترین مولفه‌های جذب سرمایه گذار در شهرستان لامرد دانست و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و ویژه شهرستان لامرد و نزدیکی به خلیج فارس و منطقه پارس جنوبی، افق درخشان سرمایه گذاری می توان برای آن متصور بود.

فرماندار لامرد: تمام امکانات را در خدمت توسعه سرمایه گذاری شهرستان قرار می دهیم
توسعه کمی و کیفی شهرکهای صنعتی لامرد در دستور کار است
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس هم گفت: توسعه کمی و کیفی شهرکهای صنعتی شهرستان لامرد را با هدف زمینه سازی برای جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال پایدار در دستور کار داریم.
سید مصطفی هاشمی افزود: یک هلدینگ بزرگ سرمایه‌گذاری نیز برای راه‌اندازی صنایع پایین دستی آلومینیوم در شهرک صنعتی لامرد اعلام آمادگی کرده که امیدواریم با تحقق این مهم شاهد تسریع در راه اندازی و فعالیت این شهرک صنعتی باشیم.
وی، در خصوص شهرک صنعتی انرژی بر لامرد هم گفت: این شهرک با یک هزار و ۸۳ هکتار مساحت، ظرفیت استقرار یک هزار و ۲۵۰ واحد تولیدی و صنعتی با پیش بینی اشتغال ۶ هزار و ۲۶۰ نفر را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha