۴ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۴۶
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 84980150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شیخ قاووق: کابینه نتانیاهو به ناتوانی‌اش در مقابل حزب‌الله پی برده است

تهران-ایرنا- عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در سخنانی گفت که رژیم صهیونیستی قادر به تغییر معادله بازدارندگی تحمیل شده توسط مقاومت نیست.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری العهد، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در این باره اظهار داشت: مقاومت در سال ۲۰۲۲ در زمینه توسعه توان نظامی خود به میزان ۱۰ سال پیشرفت کرد.

شیخ قاووق خاطرنشان کرد: کابینه بنیامین نتانیاهو (نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی) به ناتوانی خود در زمینه مقابله با حزب الله و همچنین ناتوانی در تغییر معادله بازدارندگی تحمیل شده توسط مقاومت پی برده است.

وی گفت: دشمن اسرائیلی که قادر به مقابله نیست، برای جبران شکست در مقابل حزب‌الله به ادعای دستاوردهای خیالی متوسل می‌شود.

شیخ قاووق در بخش دیگری از اظهاراتش درباره بحران پیچیده انتخاب رئیس جمهور جدید کشورش و چشم دوختن برخی طرف‌ها به مداخلات خارجی برای حل و فصل این پرونده تاکید کرد: کسانی که به خارج چشم دوخته‌اند، روی سراب شرط بندی کرده‌اند. چراکه حساب باز کردن بر روی مداخلات خارجی نه تنها راه حلی ایجاد نمی‌کند، بلکه بحران را پیچیده‌تر می کند، بنابراین آمریکا برای تحمیل شروط سیاسی‌اش روی طولانی کردن خلاء ریاست جمهوری و تشدید بحران‌های کشور حساب باز کرده است.

وی تاکید کرد: منافع ملی ایجاب می‌کند که به گفت‌وگو و اجماع داخلی روی بیاوریم؛ چراکه این اتفاق نزدیک‌ترین، سریع‌ترین و امن‌ترین راه حل است و حزب‌الله از ابتدا به منظور دستیابی به توافق دست خود را برای گفت‌وگو و همگرایی دراز کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha