۴ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84980153
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

سامانه جدید بارشی وارد استان بوشهر می‌شود

۴ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۵
کد خبر: 84980153
سامانه جدید بارشی وارد استان بوشهر می‌شود

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز سه‌شنبه سامانه جدید بارشی در سطح این استان و روی دریا فعال می‌شود.

پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با فعالیت سامانه یاد شده در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای استان بوشهر وقوع بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین تداوم وزش بادهای شمالی بر روی دریا تا اوایل وقت فردا خلیج فارس همچنان مواج و متلاطم خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه وزش باد، گاهی افزایش ابر و در مناطق جنوبی و مرکزی و روی دریا با احتمال بارش پراکنده باران و فردا در برخی نقاط با مه صبحگاهی پیش بینی می‎شود.

وی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و امروز در سواحل شمالی و مرکزی گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعات و در سواحل جنوبی ۱۶ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۱۶، مد اول ساعت ۱۰:۳۰، جزردوم ساعت ۱۴:۱۰ و مد دوم ساعت ۲۱:۱۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha