۴ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۱۹
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84980337
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکوری: هزینه استفاده از بازیکنان جوان را می‌دهیم/ از VAR استقبال می‌کنیم

تهران- ایرنا- قائم مقام باشگاه پیکان با بیان اینکه استفاده از بازیکنان جوان هزینه دارد، گفت: بازیکنان جوان ما باید یاد بگیرند از تک موقعیت‌های خود برابر تیم‌های بزرگ بهره ببرند.

به گزارش ایرنا، ابراهیم شکوری در پایان دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس که با تساوی بدون گل همراه شد، خاطر نشان کرد: بازی برابر تیم صدرنشین پرسپولیس آنهم در ورزشگاه آزادی سخت است، ما بازیکنان جوانی داریم و باید این را یاد بگیرند که در برابر تیم‌های بزرگ از تک موقعیت‌هایی که دارند به خوبی بهره برده و نتیجه را تغییر دهند.

وی ادامه داد: در این بازی خیلی خوب بودیم و در مقاطعی هم می‌توانستیم برنده میدان باشیم. هفته آینده باید برابر سپاهان به میدان برویم و بازیکنان ما باید از این دیدار به خوبی درس بگیریم. پرسپولیس صدرنشین لیگ است و شاهد بودید که دفاعی بازی نکردیم. سیاست باشگاه پیکان این است که بازیکنان جوانی را به تیم ملی و فوتبال ایران معرفی کند و این مسیر را ادامه خواهیم داد.

قائم مقام باشگاه پیکان در واکنش به وضعیت این تیم در جدول گفت: شرایط خوبی نیست اما از بعد فنی نگرانی نداریم، در بازی هفته قبل موقعیت‌های خوبی داشتیم اما متاسفانه یک بر صفر نتیجه را واگذار کردیم. این را می‌دانیم که استفاده از بازیکنان جوانان هزینه دارد اما به آنها اعتقاد داریم و باور داریم که می‌توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

شکوری در خصوص بهره‌مندی از VAR تاکید کرد: باشگاه پیکان از آن استقبال می‌کند اما باید ورزشگاه خودمان را مشخص کنیم. البته روند ورود این سیستم به فوتبال ما زمان‌بر خواهد بود و در بهترین حالت بعضی از ورزشگاه‌های ما اوایل فصل آینده قادر به استفاده از این سیستم خواهند بود. در این طرح داوران باید آموزش ببیند و چند دیدار هم به صورت آفلاین برگزار شود تا شرایط مهیا شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha