جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی برگزار شد

تهران- ایرنا- جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی با حضور سیدحمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، محمود خسروی‌وفا رییس کمیته المپیک، غفور کارگری رییس کمیته پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان، شهرابی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان و سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک دیگر نفرات حاضر در این جلسه بودند.

همچنین در این ستاد رغبتی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال و تابع دبیر کمیته پارالمپیک نیز حاضر بودند.

در این جلسه، خسروی وفا گفت: فدراسیون‌های شرکت کننده در بازی‌های آسیایی باید بسیج شوند تا بتوانیم جایگاه کشورمان را در این رویداد مهم نسبت به گذشته ارتقا دهیم.

وی با تاکید بر حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی هانگژو افزود: وزارت ورزش وجوانان، کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و فدراسیون‌ها باید با یک هدف مشترک و یک نقشه راه مسیر رسیدن به بهترین نتیجه را طی کنند.

رییس کمیته ملی المپیک ادامه داد: در بحث فرهنگی باید بتوانیم با فاکتور مشترک و مسیر مشخص قدم برداریم تا هم در بخش قهرمانی و فرهنگی بتوانیم حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی داشته باشیم.

وی به فراهم‌سازی تسهیلات مالی برای ورزشکاران در اردو را بسیار مهم دانست و گفت: باید تلاش کنیم با حذف دغدغه‌ها و مشغله‌های فکری ملی پوشان در اردو، شرایط مناسب‌تری روانی را برای آنها، در این رویداد مهیا کنیم.

خسروی‌وفا با تاکید بر حمایت ویژه از ظرفیت بانوان اظهار داشت: باید برای سهم بانوان از بازی‌های آسیایی نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و برای اعزام آنها نسبت به مردان سهم بیشتری درنظر بگیریم.

در این نشست شرایط آمادگی و وضعیت فدراسیون‌ها برای حضور در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی بررسی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha