۷ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84982639
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اردستان:توجه به جهاد تبیین وظیفه همگانی است

کاشان - ایرنا - امام جمعه اردستان گفت:جهاد تبیین وظیفه همگانی است و همه ما باید برای ضعف‌هایی که در راستای تبیین داریم گام‌های موثر برداشته و این مهم را از خودمان شروع کنیم.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام حسن دهشیری روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی اردستان افزود: در شرایطی که دشمن تلاش دارد تا با تولید محتوا ذهن جوانان و نوجوانان را تحت تاثیر قرار دهد و به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کند،جهاد تبیین مهمترین ابزار برای مقابله با این توطئه‌ها به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: باید واقعیت ها را بیان کرده و همه بسیجی وار وارد میدان شویم ،این میدان گاهی نماز جمعه، جماعت، مسجد ،هیات های مذهبی، مدرسه و بیمارستان و دیگر محل می تواند باشد.
امام جمعه اردستان بیان کرد:لازم است جهاد تبیین را از خودمان شروع کنیم، همانطور که حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) این کار را به شیوه های مختلف انجام دادند ،نباید کارها را به گردن دیگری انداخت بلکه همه آماده به کار باشیم تا شاهد رونق فرهنگ در جامعه باشیم.
حجت الاسلام دهشیری گفت: فرهنگ جهاد تبیین به معنی گفتمان سازی است و نباید با گفت وگو اشتباه گرفته شود بلکه به معنای سازماندهی یک جریان است که باید پایدارو نتیجه بخش باشد و این شورای فرهنگ عمومی محل آن است.

کمیته فضای مجازی در اردستان ایجاد می شود
فرماندار اردستان هم گفت: کمیته فضای مجازی به عنوان زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در اردستان تشکیل می شود.
سید محمد هادی احمدی طباء افزود: فرهنگ عمومی از حساسیت بالایی برخوردار است و هر ماه یک جلسه باید برگزار شود، کم توجهی به فرهنگ خسارت هایی را ایجاد می کند که امروز در سراسر کشور مشاهده می شود.
وی اظهار کرد: اولین اطلس فرهنگی شهرستان با کمک مجموعه ای از اساتید و فرهنگیان دانشگاه اصفهان تدوین شده و تا پایان دی ماه به اداره های شهرستان ابلاغ و مسوولیت افراد بر اساس این سند مشخص شده است.
دشمن ذهن جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده است
فرمانده انتظامی اردستان هم گفت: دشمن با کارهای تبلیغی و رسانه ای خود ذهن جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده تا آنها را در مقابل نظام قرار دهد.
سرهنگ مصطفی صادق زاده افزود: در اغتشاش های چند ماه اخیر در کل کشور تعداد جمعیت شرکت کننده کمتر از یک میلیون نفر بود ولی این حجم بالا از خسارت را به همراه داشت که نشان از کار برنامه ریزی شده دشمن دارد.
وی اضافه کرد: اگر جهاد تبیین از گذشته اجرا و مورد توجه قرار گرفته بود امروز شاهد هدف قرار گرفته شدن قشر جوان و نوجوان کشور نبودیم و مسوولان باید بیشتر روی دانش آموزان کار کنند و ذهن آن ها را از مطالب انحرافی پاک کنند.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ ا هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha