۷ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۰۶
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84982652
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بخشدار ریگ گناوه: تسلیم نشدن مردم در برابر دشمنان از دستاوردهای ۹ دی است

گناوه - ایرنا - بخشدار ریگ گناوه گفت: مردم غیور و با بصیر ایران با حضور پرشور و گسترده خود در ۹ دی ۸۸ بار دیگر میثاق خود را با ولایت فقیه نشان دادند و اثبات کردند که هرگز در مقابل حیله‌ها و نیرنگ‌های دشمنان تسلیم نخواهند شد.

به گزارش ایرنا، ضرغام محمدی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت سالروز ۹ دی اظهار کرد: حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ یکی از روزهای فراموش‌ناشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که دستاوردهای ارزشمندی برای کشور، ملت و نظام برجای گذاشت.

وی افزود: دشمنان نظام از همان ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی به شیوه های مختلف به ایجاد دسیسه پرداختند و سعی داشتند از پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری کنند اما به فضل الهی و رهبری حکیمانه حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب توطئه های آن‌ها یکی پس از دیگری نقش بر آب شده است.

بخشدار ریگ تصریح کرد: انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل جوان و بصیرت افزایی برای مقابله با دسیسه های استکبار جهانی و فتنه‌گران ضروری و مورد تاکید است.

محمدی ادامه داد: با توجه به حوادث اخیر در کشور، گرامیداشت سالروز ۹ دی باحضور پرشور مردم مومن و متدین بسیار حایز اهمیت است و از مردم دعوت می کنیم در این گردهمایی حماسی، شرکت کنند.

بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha