مسابقات والیبال نشسته معلولان و جانبازان خراسان رضوی در تربت‌حیدریه آغاز شد

تربت‌حیدریه - ایرنا - مسابقات قهرمانی والیبال نشسته معلولان و جانبازان استان خراسان رضوی به میزبانی تربت حیدریه در سالن شهید جلیلی این شهرستان آغاز شد.

رییس هیات ورزشی جانبازان و معلولان تربت‌حیدریه امروز پنجشنبه در افتتاحیه این رقابت‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: در این رقابت‌ها ۱۲۰ ورزشکار در قالب ۱۰ تیم از شهرستان‌های مشهد، گناباد، نیشابور، فیروزه، خواف، تایباد، کاشمر، چناران، مه‌ولات و تربت‌حیدریه حضور دارند.

عباس نجاتی با بیان این که قهرمان این دوره از مسابقات جواز حضور در رقابت‌های کشوری والیبال نشسته جانبازان و معلولان را کسب خواهد کرد افزود: همچنین بازیکنان برتر این مسابقات با حضور در تیم منتخب استان در رقابت‌های مختلف کشوری شرکت خواهند کرد.

مسابقات والیبال نشسته معلولان و جانبازان خراسان رضوی در تربت‌حیدریه آغاز شد

وی اضافه کرد: ۱۷ دستگاه دولتی و بخش خصوصی تربت حیدریه در برپایی آبرومند مسابقات والیبال نشسته معلولان و جانبازان خراسان رضوی همکاری و مشارکت دارند.

رییس هیات جانبازان و معلولان تربت‌حیدریه در خصوص شرایط تیم میزبان هم گفت: طی ۳۱ سال گذشته تیم تربت حیدریه ۱۵ سال پیاپی مقام اول تا سوم استان خراسان رضوی را از آن خود کرده است و اکنون سه نفر از بازیکنان شهرستان در رقابت‌های کشوری حضور ثابت دارند.

به گفته نجاتی، هیات ورزشی جانبازان و معلولان تربت‌حیدریه ۵۰ نفر ورزشکار بیمه شده دارد که ۱۵ نفر آنها زن هستند.

مسابقات والیبال نشسته معلولان و جانبازان خراسان رضوی در تربت‌حیدریه آغاز شد

بر اساس آمار اداره تربیت بدنی تربت حیدریه، از ۴۵ هیات ورزشی ثبت شده در این شهرستان ۳۵ هیات، فعالیت مستمر دارند.

مجموع ورزشکاران بیمه شده تربت حیدریه هفت هزار و ۹۲۰ نفر است که ۵۷۲ نفر آنها در حوزه ورزش روستایی فعالیت می کنند.

همچنین تربت حیدریه به عنوان پنجمین شهر جوان خراسان رضوی ۵۴ هزار و ۱۹۴ نفر جوان دارد که معادل سه درصد جمعیت جوانان خراسان رضوی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha