حماسه ۹ دی نماد بصیرت امت با ولایت است

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک حماسه ۹ دی را نماد بصیرت امت با ولایت عنوان کردند.

به گزارش عصر روز پنجشنبه ایرنا در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: یوم‌الله ٩ دی، یادآور بصیرت و ولایتمداری ملت ایران و حضور یکپارچه در میدان نبرد با فتنه‌ها و دسیسه‌های مستکبران و منافقان خارجی و داخلی و عوامل تفرقه و آشوب است.
در این پیام ذکر شده است: تقارن این روز بزرگ با ایام شهادت علمدار بصیرت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور معنادار، عظیم و یکپارچه مردم ایران در تشییع پیکر این شهید عزیز و در ادامه تجدید میثاق ملت غیور ایران با شهدا و امام شهدا در مراسم تشییع پیکر پاک ۴۰۰ شهید گمنام در سراسر کشور در روزهای اخیر، نشانگر زنده بودن انقلاب اسلامی و رشد روحیه بصیرت و ولایتمداری در جامعه است.
این پیام می افزاید: ملت ایران بویژه مردم نجیب و عزیز سیستان‌ و بلوچستان در گذر از تنگناها و چالش‌های متعدد از جمله اتفاقات اخیر و با یادآوری خصومت‌های پایان‌ناپذیر مستکبران و اذناب‌شان در طول حیات مبارک انقلاب اسلامی بویژه در فتنه ٨٨ و با چنگ زدن به ریسمان الهی و حفظ وحدت، منویات بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(قدس‌الله نفسه الزکیه) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را نصب‌العین قرار خواهند داد.
در بخشی از این پیام آمده است: مسوولان خدوم نظام اسلامی نیز با تلاش مضاعف و تکیه بر توان داخلی در مسیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم ترسیم نموده‌اند حرکت و از این تنگناها عبور خواهند کرد، إن شاءالله.
در بخش پایانی این پیام ذکر شده است: اینجانبان ضمن پاسداشت یوم‌الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حاج قاسم میرحسینی و با یادآوری رشادت‌های شهدای عزیز کشورمان، توفیق روزافزون ملت ایران بالاخص مردم عزیز سیستان‌وبلوچستان را در همه عرصه‌ها از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha