۸ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۳۱
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 84983595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزشگاه چیچکلو پس از ۱۹ سال تعیین تکلیف می شود

اسلامشهر- ایرنا- فرماندار اسلامشهر از توافق برای تکمیل ورزشگاه شهدای چیچکلو پس از ۱۹ سال بلاتکلیفی خبر داد و گفت: با توافق حاصل شده، زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی این مجموعه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ظرف یک سال تکمیل می شود.

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی عصر پنجشنبه به برگزاری جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان اسلامشهر با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در دفتر دکتر شریفیان نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری، شمیرانات و پردیس اشاره کرد و گفت: در این جلسه چند ساعته پس از طرح مباحث حقوقی مختلف، توافق لازم برای اخذ سند رسمی مالکیت عرصه و اعیان این مجموعه ورزشی توسط دهیاری چیچکلو و سپس انتقال سند مالکیت اعیان بنام اداره کل ورزش و جوانان استان تهران انجام شد.

وی با بیان اینکه سال ۱۳۸۲ تعدادی از ساکنان این روستا چهار هکتار از اراضی خود را طی صلح نامه برای احداث مجموعه ورزشی واگذار کردند، افزود: برغم ساخت سالن ورزشی با پیشرفت فیزیکی قابل توجه و آماده سازی زمین چمن مصنوعی، اشکالات حقوقی مربوط به اسناد مالکیت این مجموعه باعث متوقف ماندن پروژه شده بود.

فرماندار اسلامشهر همچنین به موضوعات مطرح شده در خصوص احداث چمن مصنوعی مجموعه ورزشی چهاردانگه  اشاره کرد و گفت: مقرر شد تامین اعتبار برای خرید و تامین چمن مصنوعی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران انجام شود.

حبیبی ادامه داد: شهرداری چهاردانگه نیز پیش از این متعهد شده بود زیرسازی این زمین را انجام دهد که با توجه به عدم اجرای این کار توسط شهرداری، بخشداری چهاردانگه متعهد شد ماشین آلات مورد نیاز برای آماده سازی زمین را تامین کند تا این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تشریفات قانونی جهت واگذاری بهره برداری ورزشگاه هفت هزار نفری شهید حاج قاسم سلیمانی به سرمایه گذاران بخش خصوصی در حال انجام است، تصریح کرد: تاکیدات لازم انجام شد تا در روند واگذاری امکان استفاده رایگان مردم در قالب ورزش های همگانی و همچنین استفاده تیم های شهید اورکی و آریو اسلامشهر در مسابقات لیگ دسته دوم کشور از این ورزشگاه فراهم شود.

رئیس شورای ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد: معرفی اراضی با کاربری ورزشی توسط شهرداری ها و اداره راه و شهرسازی به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران جهت احداث مجموعه های ورزشی، اختصاص بخشی از ساختمان خانه جوان به هیات های ورزشی و تشکل های مردمی فعال در حوزه ورزش، توسعه پایگاه‌های قهرمانی و تامین اعتبار برای اجرای مسابقات مختلف ورزشی در سطح شهرستان از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران عصر امروز به شهرستان اسلامشهر سفر کرد و بازدیدی از پروژه های ورزشی این شهرستان داشت.

هدف از این بازدید پیگیری مصوبات سفر وزیر ورزش و جوانان به اسلامشهر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha