راهپیمایی میثاق با ولایت در ۳۵ منطقه استان مرکزی برگزار می‌شود

اراک - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری راهپیمایی میثاق با ولایت در ۳۵ منطقه استان مرکزی خبر داد.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام «هادی خلیلی» افزود: مراسم راهپیمایی میثاق با ولایت در روز جمعه نهم دیماه در ۳۵ نقطه استان پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مقابل مصلی ها و میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد و در شهر اراک این راهپیمایی از مقابل مصلی به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برای بزرگداشت حماسه نهم دی، ویژه برنامه‌های متعددی در سراسر استان اجرا خواهد شد، اظهار داشت: مراسم نهم دی با حضور اقشار مختلف مردم اراک در محل مصلی بیت المقدس با سخنرانی حجت الاسلام میرتاج الدینی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح همراه با اجرای سرود دانش آموزان، شعرخوانی، شعارگویی و برپایی غرفه‌های فرهنگی هنری و اجرای مسابقات برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرهای مختلف استان میزبان سخنرانان برجسته استانی و کشوری در اجتماعات و تظاهرات نهم دی خواهند بود، گفت: مراسم روز ملی بصیرت و میثاق با ولایت در شهر ساوه نیز از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح نهم دیماه، در محل مصلی این شهر با سخنرانی حجت‌الاسلام آقا تهرانی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به نامگذاری ۲ تا ۹ دیماه به عنوان هفته بصیرت اظهار داشت: در طول این هفته بیش از ۵۰۰ نشست تبیینی و بصیرت افزایی در سطح مساجد، ادارات، مدارس و دانشگاه های سراسر استان برگزار و یک هزار برنامه متعدد فرهنگی هنری برگزار شده است.

وی افزود: مردم ولایتمدار هم استانی با شرکت در تجمعات و راهپیمایی‌های بزرگداشت حماسه ماندگار نهم دی، در مقطع حساس کنونی تجلی بخش شکوه همدلی، بصیرت و میثاق با ولایت خواهند شد و برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخاراتِ خود می‌افزایند.

به گزارش ایرنا،‌ مردم مومن با بصیرت ایران اسلامی با حضور حماسی در نهم دی ۱۳۸۸ بساط فتنه گران را جمع کردند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در توصیف حماسه نهم دی فرمودند"در فتنه ۸۸، عاشورا به کمک ملت ایران آمد".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha