اقدام به موقع مردم موجب مایوس شدن دشمنان ولایت در ۹ دی ۸۸ شد

کرمانشاه- ایرنا- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: خروش ملت، تجدید میثاق با ولایت و اقدام به موقع و آگاهانه باعث مایوس‌کردن دشمان ولایت در روز ۹ دی ۸۸ شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام«شمس الله جلیلیان» سخنران ویژه ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، قبل از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه افزود: وجه اشتراک حضرت زهرا و حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۹ دی بصیرت و هوشمندی و ولایت مداری و اطاعت از ولایت است.

وی اظهار داشت: سکوت و بی بصیرتی و عدم شناخت دشمن عواقب شومی دارد. سکوت و بی تفاوتی مردم در اصل رسالت منجر به آتش گرفتن خانه حضرت زهرا در اوج بی تفاوتی مردم شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: سکوت و بی بصیرتی باعث جابه جایی بین جلاد و شهید می شود. سکوت و بی بصیرتی زینب کبرا را به اسارت و حضرت رقیه را به خرابه نشین شام قرار داد.

وی اضافه کرد: سکوت باعث می‌شود بعد از ۱۴۰۰ سال دوباره بیرق و خیمه امام حسین آتش زده شود و عده ای فریب خورده هنگام آتش گرفتن زدن بیرق امام حسین در سال ۸۸ هلهله و شادی کنند.

حجت الاسلام جلیلیان عنوان کرد: شعار زیبایی که اسلام مدافع آن است «زن، زندگی و آزادی است. قرآن کریم و پیغمر فرمان زندگی و حیات برای زن را سر داد و کشتن زنان و دختران را ممنوع کرد. در سکوت و بی تفاوتی جای ارزش‌ها عوض می شود.

وی با بیان اینکه اگر ولایت ضربه بخورد تمام حرکت انقلاب زیرسوال می رود، افزود: در مکتب حاج قاسم بصیرت و ولایتمداری موج می‌زند. ایشان در وصیت نامه خود ولایت را تنها نسخه شفابخش امت می‌داند و تاکید می‌کند اگر این خیمه آسیب ببیند به کعبه آسیب خواهد رسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه چهار عامل را در خاموش کردن فتنه ها موثر دانست و گفت: اول تفضل و امداد الهی، دوم هدایت و مدیریت های رهبری در شرایط سخت فتنه. ایشان اولین میدان دار پرچم بصیرت و روشنگری ولایت است و با تمام توانشانشان برای جذب حداکثری و دفع حداقلی، روشنگری در شرایط فتنه، شجاعت تلاش می‌کنند.

او همچنین افزود: سوم هوشمندی و بصیرت در حماسه ۹ دی مردم به صورت خودجوش به خیابان ها آمدند که اعلام کنند ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و چهارم اقدامات هوشمندانه و شجاعانه نیروهای امنیتی و انتظامی و عزیزان بسیجی که سعی کردند دست به اسلحه نبرند و خودشان شهید شوند و با صبوری بین لیدرها با افراد گول خورده تمییز ایجاد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha