مربی تیم آلومینیوم: نفت مسجدسلیمان تیم خوب و جنگنده ای است

اهواز - ایرنا - مربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: نفت مسجدسلیمان تیم خوب و جنگنده ای است و در آینده حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

به گزارش ایرنا، وحید فاضلی جمعه شب پس از پیروزی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان، در نشست خبری اظهار داشت: این برد را به هواداران عزیزمان و مردم اراک تبریک می‌گویم و امیدوارم این هدیه را بپذیرند.

وی افزود: خیلی خوشحالم بعد از چندین سال به مسجدسلیمان آمدم و خاطرات چند سالی را که اینجا داشتم دوباره زنده شد. امیدوارم در ادامه این تیم مردمی موفق باشد و جایگاهشان در لیگ حفظ شود.

مربی آلومینیوم گفت: بازی ۲ نیمه متفاوت داشت. نیمه اول کاملا سوار بر بازی بودیم ‌و موقعیت‌های خوبی داشتیم و روی ضربه کرنر به گل رسیدیم. در نیمه دوم از لحاظ سطح انرژی تیم ما افت کرد.

وی افزود: ۱۰ ساعت با اتوبوس در راه بودیم و امروز هم کمی دیر رسیدیم همچنین تقریبا ۱۰ دقیقه قبل از تایم گرم کردن به ورزشگاه آمدیم و فکرش را می‌کردیم افت کنیم.

فاضلی گفت: با این حال بچه‌ها با چنگ و دندان سه امتیاز بازی را گرفتند و از آن‌ها ممنون هستم. نفت تیم خوب و جنگنده‌ای بود و می‌خواستند نتیجه را جبران کنند اما این امر محقق نشد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم با برتری یک بر صفر آلومینیوم به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha