۵۰۰ میلیون تومان برای یادمان شهدای گمنام گوگان اختصاص یافت

تبریز - ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی از تخصیص ۵۰۰ میلیون تومان برای ساماندهی یادمان شهدای گمنام گوگان خبر داد.

امیر دریادار رضا عباسی روز جمعه در نشست بررسی مشکلات احداث یادمان شهدای گمنام گوگان گفت: اداره کل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان ۷۰ درصد هزینه‌های عملیات احداث یادمان شهدای گمنام بخش گوگان شهرستان آذرشهر را متقبل می‌شود و ۳۰ در صد هزینه‌ها هم باید از طریق ظرفیت‌های مردمی و شهرستانی تامین شود.

شمس علی محمودیان فرماندار شهرستان آذرشهر هم گفت: ۲ شهید گمنام از سال ۱۳۹۵ در شهر گوگان دفن شده اند، اما تا به حال بدون یادمان هستند و این موضوع مطالبه جدی مردم منطقه است.

شهرستان آذرشهر متبرک به حضور پیکر مطهر ۱۱ شهید گمنام دوران دفاع مقدس شامل: سه شهید در شهر آذرشهر، پنج شهید در شهر ممقان، یک شهید در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و ۲ شهید هم در شهر گوگان است و در این میان مزار شهدای گمنام گوگان بدون یادمان و بنا مانده است.

گوگان یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش گوگان شهرستان آذرشهر واقع شده‌است. شهر گوگان در چهار کیلومتری غرب آذرشهر، ۶۰ کیلومتری جنوب غرب تبریز واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha