۱۰ دی ۱۴۰۱، ۸:۱۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84984328
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح واکسیناسیون اتباع خارجی در البرز آغاز شد

کرج - ایرنا - مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از آغاز طرح واکسیناسیون اتباع خارجی مقیم این استان خبر داد و گفت : در این طرح اتباع خارجی در مقابل بیماری های مختلف واکسینه می شوند.

دهقان شیری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمام اتباع خارجی ساکن در استان البرز می توانند برای دریافت خدمات سلامت و طرح واکسیناسیون از امروز شنبه دهم دیماه لغایت ۳۱فروردین سال ۱۴۰۲ به نزدیک ترین خانه بهداشت یا پایگاه سلامت محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی بیان کرد: همچنین طرح مکمل ویتامین« آ» در گروه سنی زیر ۶ سال و واکسیناسیون تکمیلی در گروه سنی زیر ۱۵ سال از امروز به مدت یک ماه به اجرا درآمده است .

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز یاد آورشد: طرح بیمار یابی سل در گروه بالای ۱۲ سال اتباع خارجی از امروز دهم دیماه در کنار طرح واکسیناسیون اتباع خارجی تا ۳۱ فروردین سال آینده نیز اجرایی شده است.

وی تاکید کرد: واکسیناسیون به موقع کودکان مهمترین سد حفاظتی در برابر بیماریهای واگیر از جمله سرخک و فلج اطفال است؛ بنابراین طرح های پیشگیری از بیماری ها برای تمام پناهندگان و مهاجرین غیر ایرانی در خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت انجام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha