۱۰ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۰۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84984622
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شهرداری همدان در لیگ فوتبال دسته اول از سد خیبر خرم آباد گذشت

همدان- ایرنا- تیم شهرداری همدان عصر امروز/شنبه/ در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور "جام آزادگان" مقابل خیبرخرم آباد به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد، شهرداری همدان ۲ بر صفر به برتری رسید.

مسعود رمضانی دقیقه چهار و محمدرضا کوشکی در وقت اضافه گل‌های تیم شهرداری همدان در این مسابقه را به ثمر رساندند.

خیبرخرم آباد در این بازی با ترکیب کوروش ملکی، مجتبی لطفی، احمد بهاروندی، محمدرضا پورمحمد، مهران امیری، محمود شفیعی، رضا صدری، میلاد کمندانی، رضا علیاری، سینا حاتمی، حسین شهابی وارد زمین شد.

پرویز کریمی، رامین آقالو، حسین کاظمی، پیمان حشمتی، علی آقامحمدی، امیرحسین پورقاسمی، محمد بیرانوند، محمدرضا اقبالی، مهدی خلج و مسعود رمضانی ترکیب تیم شهرداری در این بازی را تشکیل دادند.

نکته جالب توجه گلزنی محمدرضا کوشکی بازیکن جدید و لرستانی تیم شهرداری در این بازی بود که به پس از چند دقیقه تعویض و حضور در بازی موفق به ثمر رساندن گل نخست خود و دوم تیمش شد.

شهرداری همدان که پس از سه شکست پیاپی در هفته‌های گذشته موفق به پیروزی مقابل شاگردان فراز کمالوند شد که در هفته‌های گذشته موفق به برد نشده‌اند.

تیم شهرداری همدان با کسب پنجمین پیروزی این فصل ۲۱ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال خوزستان در جایگاه هشتم جدول لیگ یک قرار گرفت و خیرخرم آباد نیز با این باخت ۲۵ امتیاز در رتبه پنجم باقی ماند.

شاگردان جمشیدیان چهارشنبه ۲۸ دی ماه میزبان استقلال خوزستان خواهند بود و خیبرخرم آباد نیز با پارس جنوبی جم دیدار می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha