۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 84984777
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ناوگان اتوبوسرانی سبزوار تقویت شد

۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۰۶
کد خبر: 84984777
ناوگان اتوبوسرانی سبزوار تقویت شد

سبزوار - ایرنا- شهردار سبزوار گفت: بخش حمل‌ و نقل عمومی این شهر با اضافه شدن هفت دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهری تقویت شد.

موسی رجب‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از مشکلات حوزه مدیریت شهری در سبزوار، فرسودگی ناوگان عمومی به ویژه اتوبوس های شهری است که برای رفع این مشکل ۲۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری سبزوار اختصاص یافته است.

وی افزود: امروز هفت دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی سبزوار وارد و در خطوط بین شهری به کار گرفته شد و مابقی این اتوبوس ها تا انتهای سال به ناوگان اتوبوسرانی شهر افزوده می شود.

شهردار سبزوار گفت: بهای هر دستگاه اتوبوس ۶۰ میلیارد ریال است که عمده این مبلغ از سوی سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های وزارت کشور تامین و شهرداری سبزوار نیز سهم ۳۱۰ میلیارد ریالی خود را پرداخت کرده است.

رجب زاده افزود: علاوه بر تقویت ناوگان اتوبوسرانی سبزوار، بخشی از ناوگان اتوبوس‌های شهری نیز با تسهیلات دولت و مساعدت شهرداری بازسازی و بهسازی شده است.

وی ادامه داد: قبل از اختصاص اتوبوس های جدید، ۶۶ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی این شهر فعالیت داشت که در قالب ۱۴ خط شهری اتوبوس واحد به شهروندان این شهر خدمات رسانی می کنند.

شهردار سبزوار گفت: به طور میانگین روزانه بیش از ۱۰ هزار شهروند سبزواری از طریق ناوگان عمومی اتوبوسرانی در نقاط مختلف شهر سبزوار جا به جا می شوند.

شهر ۲۵۰ هزار نفری سبزوار به عنوان سومین شهر پرجمعیت خراسان رضوی در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha