کشف اموال دستگاه‌های خدمات‌رسان در ضایعات فروشی‌های کهریزک

شهرری - ایرنا - بخشدار کهریزک با اشاره به اجرای طرح برخورد با واحدهای غیرمجاز خرید و فروش ضایعات گفت: کشفیاتی متعلق به اداره‌های آب، برق، گاز و مخابرات شامل کابل‌های مخابراتی، ۵۰ متر کابل برق، ۳۰ کیلوگرم پوسته سیم کابل فشار قوی، پمپ آب از واحدهای بازرسی شده و فاقد مجوز ضبط شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بخشداری کهریزک، امین بابایی روز شنبه اظهار داشت: گشت مشترک بازرسی از واحدهای خرید و فروش ضایعات در این بخش اجرا و طی بازدید از ۱۴ واحد فاقد مجوز و متخلف؛ چهار نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای اجرای مصوبات جلسه پیشگیری از سرقت بخش کهریزک و پس از دریافت دستور مقام قضایی، ۲ تیم گشت مشترک به طور همزمان از واحدهای خرید و فروش ضایعات، ذوب و تولید مس در سطح باقرشهر و کهریزک که از قبل شناسایی شده بودند بازرسی کردند.

وی یادآور شد: در این گشت مشترک که با حضور عوامل بخشداری کهریزک، نماینده دادستان، فرماندهی انتظامی شهرستان ری، شهرداری‌های باقرشهر و کهریزک، ادارات آب، برق، گاز و مخابرات صورت گرفت؛ ۱۴ واحد از میان ۵۰ واحد شناسایی شده مورد بازرسی قرار و واحدهای فاقد مجوز فعالیت اخطاریه گرفتند.

بابایی اظهار داشت: چهار نفر از متخلفان به جرم خرید غیرقانونی کالاهای مسروقه دستگیر و برای طی مراحل قانونی به حوزه قضایی معرفی شدند.

این مسئول اضافه کرد: با همراهی مناسب حوزه قضایی، رصدهای مستمر، تشدید نظارت و برخورد جدی با متخلفان، کاهش چشمگیری در فعالیت اینگونه واحدها در بخش کهریزک داشته‌ایم و این مهم را به متخلفان تفهیم کرده‌ایم که واحدهای خرید و فروش ضایعات جایی در بخش کهریزک نداشته و ندارند.

به گزارش ایرنا، بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha