تساوی پرسپولیس و گل‌گهر در نیمه نخست

تهران- ایرنا- مصاف تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر در نیمه نخست برنده‌ای نداشت.

به گزارش ایرنا،‌ امروز شنبه در آخرین دیدار از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان، تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس با قضاوت امیرسامان سلطانی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

سرخپوشان در هفته دوازدهم مقابل استقلال و در هفته سیزدهم مقابل پیکان به تساوی رسیده تا دو هفته از پیروزی به دور باشند. گل‌گهر هم برای اینکه بین مدعیان باقی بماند نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار خانگی دارد.

نخستین موقعیت بازی در دقیقه هشتم بازی رقم خورد. جایی که برخورد نعمتی و مرتضی تبریزی را داور پنالتی به نفع تیم میزبان تشخیص داد اما بیرانوند به زیبایی ضربه امین پورعلی کاپیتان گل‌گهر را مهار کرد تا بازی با تساوی همراه باشد.

در دقیقه ۲۱ نیز پرسپولیس صاحب موقعیت شد اما ضربه گولسیانی را فروزان مهار کرد. در دقیقه ۴۴ هم ضربه راه دور حنانوف راهی به دروازه فروزان نداشت.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب گل‌گهر سیرجان:

محسن فروزان، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، شایان مصلح، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، علی‌اصغر عاشوری، رضا شکاری، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر(۳۸ وحدت هنانوف)، علی نعمتی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و محمد عمری.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha