۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۲۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84985501
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بخشی از رسالت جهاد تبیین البرز  برعهده هیات های مذهبی است

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه رویکرد دولت انقلابی سیزدهم توجه به ظرفیت‌های مردمی است گفت: بخشی از رسالت جهاد تبیین برعهده هیات های مذهبی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی ولی پوری روز یکشنبه در نشست هیات اندیشه ورز هیات های مذهبی استان البرز افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان نقطه عطف تحولات معنوی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از ظرفیت ها و توانایی های بالفعل و بالقوه عظیمی در حوزه های مختلف بالاخص حوزه های مذهبی برخوردار است.
وی با بیان اینکه هیات ها مجمعی هستند که تمام ارکان های آن از مقدمات گرفته تا برنامه ریزی و نتایج آن با مشارکت مردم است، بیان کرد: انسجام و وحدت هیات مذهبی در استان البرز بسیار ارزشمند است و باید این انسجام در هیئات حفظ شود.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: دشمن در طول این سه ماه شمشیر را علیه ارزش های انقلاب و علیه اصول و ارزش های نظام و شهدا و ایثار گران از رو کشیده است.
ولی پوری افزود:متاسفانه برخی از سیاسون در اغتشاشات اخیر سکوت کردند اما دراین میان هیات های مذهبی باید به عنوان یکی از بازوان اصلی نظام و انقلاب نقش خودشان را در استمرار حرکت انقلاب اسلامی در تمامی صحنه ها ایفا کنند.
وی با بیان اینکه هیات های مذهبی تا به امروز کمک حال و یاور نظام بوده اند و از این پس هم این روند را دنبال کنند، گفت: باید هیات های مذهبی مرکز بصیرت افزایی در بین جوانان در استان البرز باشند.

بخشی از رسالت جهاد تبیین البرز  برعهده هیات های مذهبی است


ولی پوری تصریح کرد: فرمانداران باید از این پس رییس شورای هیات های مذهبی را در جلسات شورای فرهنگی شهرستان در جهت استفاده از تجربیات و در پیشبرد امور شهرستان دعوت کنند زیرا مهم ترین دغدغه رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر موضوع آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمن بوده است که باید شورای هیات مذهبی استان برای رفع این دغدغه ها در حوزه فرهنگ برنامه ریزی دقیق داشته باشند.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز افزود: معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی به عنوان متولی فرهنگی و اجتماعی تمام تلاش خود در جهت حمایت از تشکل های مذهبی و فرهنگی به عمل می آورد.
در نشست امروز هیات اندیشه ورز هیئات مذهبی استان البرز،مسوولان هیات های مذهبی ضمن معرفی خود به بیان نظرات و دغدغه های خود در خصوص مسایل و مشکلات هیئات مذهبی پرداختند و بیان داشتند همین طور که دولت از ما انتظار دارد که پای اصول نظام و انقلاب بایستیم ، ایستاده ایم اما ما هم از مدیران استان انتظار داریم که شورای هیات های مذهبی را در جلسات خود دعوت کند خصوصا در جلسات شورای اداری شهرستان ها و سیاسیون در همه شرایط در کنار ما باشند بنابراین استانداری به عنوان نهاد تصمیم ساز از پتانسیل هیات مذهبی استفاده کند.

بیش از سه هزار هیات مذهبی دراستان البرز فعالیت دارند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha