۲۰ هزار متر مربع لکه‌گیری هندسی در جاده‌های بروجرد انجام شد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: امسال ۲۰ هزار متر مربع لکه گیری هندسی در محور بروجرد - خرم‌آباد و کمربندی این شهرستان با هفت میلیارد تومان اعتبار انجام شده است.

محمد ایرانشاهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر این امسال برای حدود هفت کیلومتر از محور بروجرد - اراک روکش آسفالت انجام و ۱۳ کیلومتر باقی مانده نیز سال آینده انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود چهار کیلومتر از جاده گردشگری ونایی نیز امسال آسفالت شده است، بیان کرد: حذف نقاط حادثه خیز و خط کشی و نصب علایم از دیگر اقدامات انجام شده در این محور است.

ایرانشاهی با اشاره به اینکه نصب علایم راهنمایی و رانندگی اعم از تابلوهای هشدار و بازدارنده و آگاهی دهنده و یا نصب نیوجرسی از عوامل موثر در کاهش تصادفات است، اضافه کرد: مجموعه اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است که منجر به کاهش تصادفات در بروجرد نسبت به بازه های زمانی مشابه سال قبل شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد یادآور شد: از نظر آمار تصادفات بروجرد طی سال گذشته رتبه اول استان لرستان را داشت که امسال در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته آمار تصادفات کاهش یافته و بروجرد در جایگاه دوم استان قرار گرفته است.

ایرانشاهی با شاره به اینکه در اقدامی ابتکاری و خلاق امسال تعداد ۲۲۰ فلش بتونی در جاده های بروجرد نصب شده است، ادامه داد: با توجه به اینکه با نصب تابلوهای علایم راهنمایی و رانندگی در کنار جاده ها به فاصله بسیار کمی به سرقت رفته می شوند در اقدامی ابتکاری فلش هایی بصورت بتونی طراحی و نصب شده است.

وی افزود: حدود ۸۰۰ تابلوی فلش بتونی نیز سال آینده نصب خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha