حدود هفت میلیون تن کالا امسال در استان کرمانشاه جابجا شد

کرمانشاه -ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در ۹ ماه سپری شده از سال‌ جاری؛ ۶ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۶۳۲ تن کالا از استان کرمانشاه به دیگر نقاط کشور حمل شد که بیشترین کالا با یک میلیون و ۳۱۰ هزار تن مربوط به سیمان است.

«فریبرز کرمی» روز دوشنبه به ایرنا افزود: بیشترین حمل و نقل کالا در بین شهرستان‌های استان، با تناژ چهار میلیون و ۳۹۸ هزار تن مربوط به شهرستان کرمانشاه است و طی این ۹ ماه ۴۴۶ هزار و ۶۲۷ بارنامه در استان کرمانشاه صادر شده است.

وی گفت: سیمان کیسه‌ای و فله‌ای، کلینگر، مازوت، پلی اتیلن، چغندرقند، سنگ سنگبری، گازوئیل، خاک‌معدنی و کنجاله جزو ۱۰ کالای عمده استان است که در این مدت توسط ناوگان حمل کالای استان کرمانشاه بیشترین بارگیری و جابجای آنها ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، شمار رانندگان ناوگان کامیون حمل کالا را ۱۹ هزار و ۴۹۳ نفر و شمار رانندگان ناوگان وانت باری را ۵۹۷ نفر اعلام کرد و تصریح کرد: تعداد ناوگان وانت باری در استان کرمانشاه ۲۱ هزار و ۸۰ و تعداد ناوگان کامیون حمل و نقل برون شهری کالا ۱۳ هزار و ۴۳۹ ناوگان است.

کرمی همچنین از تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات حمل و نقلی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد و گفت: به منظور رسیدگی قاطع و به موقع به تخلفات حمل و نقلی بویژه تخلفات مربوط به تضییع حقوق رانندگان، این کمیسیون ویژه ای در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تشکیل شده است.

️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: اخذ کمیسیون اضافی از راننده، عدم مسئولیت‌پذیری شرکت در خصوص پرداخت کامل و به موقع کرایه رانندگان و سوء استفاده از کارت هوشمند رانندگان از جمله تخلفاتی است که بصورت ویژه در دستور کار این اداره کل قرار می گیرد و رسیدگی می شود.

کرمی در ادامه گفت: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه حمل و نقل جاده ای استان می توانتد جهت پیگیری و رسیدگی با شماره سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها در میان بگذارند تا با متخلفان در کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برابر ضوابط و قوانین برخورد شود.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha