۱۲ دی ۱۴۰۱، ۷:۱۳
کد خبرنگار: 1104
کد خبر: 84986276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سردیس فرماندهان شهید پیروزی در مسیر فرودگاه بغداد نصب شد + فیلم

بغداد- ایرنا- امسال محل شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهانشان در مسیر فرودگاه بین المللی بغداد رنگ تازه‌ای به خود گرفته است؛ نورپردازی و محوطه سازی صحنه شهادت؛ تزیین و جانمایی خودروهای شهیدان و نصب سردیس‌ها.

به گزارش ایرنا، در حالی که قرار است امشب تجمعی عظیم در مسیر فرودگاه بغداد و با مرکزیت محل یادمان فرماندهان پیروزی شکل گیرد و این مکان در سومین سالگرد، شاهد یک تجدید میثاق بی سابقه با شهدا باشد، سردیس های شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس روز گذشته به این محل نمایی جدید داده است.

از روزهای گذشته، رزمندگان و جهادگران حشدالشعبی مشعول به کارند تا مسیر و محل ریخته شدن خون شهدا را تزیین کنند از دیوار نوشته های متعدد گرفته تا پرچم هایی که با وعده خشم و روز انتقام در جاده دیده می شوند و هر کاری که ادای دینی کند.

عراق روزهاست که با صدها مراسم و بزرگداشت به استقبال سالروز شهادت سرداران شهید مقاومت رفته است.

بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حمله پهپادی آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به همراه ابومهدی المهندس، قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. همراهان عراقی شهید سلیمانی به فرودگاه آمده بودند تا از میهمان عراق استقبال کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha