مکتب سردار سلیمانی برگرفته از مکتب پیامبر اکرم (ص) است

ارومیه - ایرنا - امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: مکتب سردار شهید سلیمانی برگرفته از مکتب نبی مکرم اسلام (ص) و در مسیر از بین بردن ظلم و ‌بیداد است و ‌ما باید برای ادامه این مکتب تلاش کنیم.

ماموستا مامد کلشی نژاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سردار سلیمانی بارها گفتند که ما ملت امام حسینیم، بنابراین مکتب او ‌نیز برگرفته از مکتب پیامبر اسلام (ص) است.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی برای از بین بردن ظلم و ‌بیداد همت کرد و ‌باید برای ادامه این مکتب، ما نیز با همه توان تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: زبان از بیان و توصیف این شخصیت والای دنیای اسلام قاصر است؛ سردار سلیمانی شخصیتی است که توانست تحولی عظیم در جامعه اسلامی به‌وجود آورد و به عبارتی ایشان اسطوره مقاومت است.

امام جمعه اهل سنت ارومیه یادآور شد: او برای نجات دادن مسلمانان در تمام کشورهای اسلامی محور مقاومت به‌وجود آورد چنان که در لبنان حزب الله، در عراق حشد الشعبی و در سوریه محور مقاومتی دیگر به‌وجود آورده و سپس همه را زنجیروار به هم متصل کرد.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی محبوب همه ملت‌ها بود و هرجا صدای مظلومی شنیده می‌شد، برای دفاع و نجات آن مظلوم به پا می خاست.

ماموستا کلشی نژاد با بیان اینکه نجات مظلومان، اقوام و پیروان ادیان یکی از برنامه‌های حاج قاسم بود، افزود: او همچنین ریشه داعش را که با حمایت آمریکا شکل گرفته بود و جنگ نیابتی انجام می‌داد، خشکاند.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد حاج‌ قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ شمسی درحمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی بغداد به همراه ابومهدی المهندس و تعداد دیگری از همرزمانش به شهادت رسید، این حمله تروریستی به دستور دونالد ترامپ رییس جمهور وقت آمریکا صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha