نام‌نویسی در آزمون تاسیس متقاضیان شرکت های حمل‌ونقل بین‌المللی‌ کالا آغاز شد

تهران- ایرنا- معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز نام‌نویسی در بیست‌وهفتمین آزمون تاسیس و فعالیت متقاضیان شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی‌ کالا نوبت دوم سال ۱۴۰۱ از امروز دوشنبه ۱۲ دی ماه خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی سازمان سنجش، حسن مروتی از امروز دوشنبه ۱۲ دی ماه آغاز شده و گفت: نام نویسی در بیست وهفتمین آزمون تاسیس متقاضیان شرکت های حمل‌ونقل بین‌المللی‌کالا فقط از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود و تا پایان روز یکشنبه ۱۸ دی ماه ادامه دارد.

مروتی افزود: متقاضیان بعد از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام که در سایت این سازمان منتشر شده است باید اقدام به نام نویسی کنند. در پایان نام نویسی به هر یک از متقاضیان کد رهگیری ارائه می شود که لازم است تا پایان تمام مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری کنند.

 نام نویسی بیست وهفتمین آزمون تاسیس متقاضیان شرکت های حمل‌ونقل بین‌المللی‌کالا آغاز شد

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش درباره زمان انتشار کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون فوق گفت: کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه برای مشاهده و چاپ روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار می گیرد و آزمون روز جمعه ۱۹ اسفند ماه و به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha