۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84986931
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه "روایت قهرمان" در بوشهر گشایش یافت

۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۲۳
کد خبر: 84986931
نمایشگاه "روایت قهرمان" در بوشهر گشایش یافت

بوشهر- ایرنا - نمایشگاه "روایت قهرمان" با هدف گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه در آیینی با حضور شماری از دوستداران فرهنگ و هنر در نگارخانه سوره حوزه هنری استان بوشهر گشایش یافت.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر در این آیین در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه یاد شده از امروز تا روز جمعه هفته جاری در نوبت صبح ازساعت ۹ تا ۱۲ و در نوبت عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

امید پارسایی فر افزود: در این نمایش بیش از ۶۰ اثر در قالب‌های پوستر، عکس و نقاشی با موضوع معرفی ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: علی و مهدی مصطفوی، امیر خادم شریف، امیر گل محمدی، محمود بازدار، حسن روح الامین، حامد مغروری، خمسه نهایی، فاطمه طیوب، علی بحرینی، محمد علی نادری، اسماعیل آل شلو و سعید جوانمرد از جمله هنرمندانی است که آثار آنها در این نمایشگاه عرضه شده است.

پارسایی فر عنوان کرد: کارگاه شعر "خاتم سلیمانی"، "کارگاه تجسمی "نماد مقاومت"، کارگاه خوشنویسی "مشق عشق"، نشست "داستان حبیب" و نمایش "نقل مقاومت در مورد نبرد خان طومان" از جمله برنامه های شاخص حوزه هنری استان بوشهر در راستای گرامیداشت ایام شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش است.

وی گفت: استفاده از ظرفیت هنر اولویت مهم و راهبردی حوزه هنری در معرفی ابعاد مختلفی از ویژگی‌ها و رشادت‌های سردار سلیمانی است که در این زمینه هنرمندان بخش های مختلفی پای کار آمدند.

پارسایی فر یادآورشد: هنرمندان در خط مقاومت هنری رسالت سترگی دارند که باید با خلق آثار متنوع تهاجم نرم دشمنان را پاسخ دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha