۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 84986977
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مستند تجربی چهره نگارانه پهلوانی برای تمام مردم در البرز تولید شد

کرج - ایرنا - رییس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز گفت: مستند تجربی چهره نگارانه «پهلوانی برای تمام مردم» در البرز تولید و به زودی از شبکه های ملی و استانی پخش می شود.

ابراهیم نوروزی فر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مستند تجربی چهره نگارانه «پهلوانی برای تمام مردم» یک فیلم ۲۰ دقیقه ای است که در آن به سراغ افراد و گروه های مختلف جامعه رفته و نظر آنان درباره پهلوانی و راز ماندگاری پهلوانان را به تصویر کشیده است .

وی اظهار کرد: این اثر با خوانش نامه یک پهلوان معاصر به برادر زاده اش توسط مردم و عکس العمل های آنان نسبت به نامه ادامه پیدا می کند و در پایان از نامه رمز گشایی می شود.

وی گفت: شاهنامه خوانی ، کلاس درس ، طراحی چهره و نمایش زورخانه از دیگر بخش های این مستند است .

نوروزی فر افزود: در کنار «حامد توکل» به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده ، «علیرضا بهزادی» تدوین و تصویر ، «محمد رضا مجیدی» مدیر تولید ، «میلاد رضایی» تصویر بردار ، «محمد علم بیگی» صدابردار ، «ناصر ترکیان» گوینده متن ، «محمد حاج محمدی» نقال، «ندا نظیف» نقاش و «محمد شاه محمدی» خوش نویس حضور دارند.

مستند «پهلوانی برای تمام مردم» با همکاری مشترک سازمان بسیج هنرمندان استان البرز ، خانه هنرمندان کرج ، دانشگاه علوم پزشکی البرز ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، اتحادیه اصناف و انجمن هنرهای نمایشی استان ساخته شده است .

نخستین پخش مستند پهلوانی برای تمام مردم روایت مردم از ماندگاری پهلوانان روز دوشنبه ۱۲ دی ماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه استانی البرز انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha