آرمان‌های شهید سلیمانی باید سرلوحه برنامه‌های مدیران باشد

بوشهر - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک مکتب بود و آرمان‌هایش باید سرلوحه برنامه های کاری مدیران قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا دشتی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی در بوشهر افزود: باید زندگی شهید سلیمانی و تمام کارهایی که انجام داده را سرمشق خود و آیندگان قرار دهیم.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی یک مکتب بود و باید دینداری او برای ما الگو باشد.

دشتی با بیان که همه دنیا به ارزش سردار سلیمانی اعتراف داشته و دارند ادامه داد: سردار دل‌ها شخصیتی بود که امروز دوست و دشمن نسبت به تأثیرگذاری او در معادلات سیاسی و نظامی جهان اعتراف می‌کنند.

وی گفت: گرچه همه شهدای ما تأثیرگذار هستند، اما شهادت این چهره برجسته انقلابی، همچون حیات پر برکت او تاثیرگذار است.

علامه مصباح عمار انقلاب و شهید سلیمانی مالک اشتر بودند

امام جماعت آموزشکده فنی و حرفه ای پسران (امام خامنه ای) بوشهر گفت: شهید قاسم سلیمانی از برکات دفاع مقدس و شخصیت جذابی بود که بسیاری از ابعاد شخصیتی ایشان هنوز برای ما ناشناخته مانده است.

حجت الاسلام عیسی راستگو افزود: شهید سپهبد قاسم سلیمانی شخصی بی ریا و به معنی واقعی کلمه دیندار بود و هیچ گاه در پی معرفی خود نبود و پیروزی و موفقیت را در بی نشانی و ناشناسی می‌دید.

وی همچنین با گرامیداشت سالگرد ارتحال عمار انقلاب آیت الله محمد تقی مصباح یزدی گفت: علامه مصباح یزدی در حوزه فکر، اخلاق، عمل و شناخت احکام فقیهی برجسته بود و اندیشه‌، گفتار و کردار ایشان جلوه فقه داشت.

آرمان‌های شهید سلیمانی باید سرلوحه برنامه‌های مدیران باشد

شهید سلیمانی اسوه و فرمانده ای بی نظیر بود

رئیس بسیج استادان استان بوشهر گفت: سردار سلیمانی از اسوه‌هایی است که قرآن کریم به آنها اشاره دارد و هیچ تزلزلی در اراده ایشان نبود.

باقر گرگین اضافه کرد: سردارسلیمانی در مقابله با دشمنان قدرت و اراده بی مثالی داشت و در دفاع از مظلوم از هر مذهب و دینی کوتاهی نمی‌کرد.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر و سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای پسران (امام خامنه ای) بوشهر گفت: سردار سلیمانی یک نابغه نظامی سیاسی بود و در واقع به معنای واقعی مالک اشتر علی زمان خود بود.

احسان بهمیاری افزود: سردار سلیمانی همچون مالک اشتر هم در جبهه نظامی قدرتمند و هم در جبهه سیاسی مهارت داشت.

بهمیای اضافه کرد: ما مسئولان باید منش و مکتب شهید سلیمانی را در همه امور سرلوحه کار خود برای حل مشکلات و مسائل قرار دهیم.

در این آیین از کتاب "اولین روزه من" اثر دکتر محمود حیدریه مدیر امورفرهنگی و مسئول کانون بسیج استادان آموزشکده فنی و حرفه ای پسران (امام خامنه ای) بوشهر از انتشارات باسیدون رونمایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha