۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 985
کد خبر: 84988007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محکوم به قصاص با رضایت اولیای‌دم در اردبیل زندگی دوباره یافت

اردبیل - ایرنا - با پیگیری مددکاران زندان مرکزی اردبیل و وساطت معتمدین و گروه‌های بخشایش در جلسات متعدد صلح و سازش مردی که سال‌ها پیش مرتکب قتل شده بود در لحظه اجرای حکم توسط اولیای دم بخشیده شد.

به گزارش ایرنا ، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل روز سه‌شنبه گفت: ۶ سال پیش در پی اختلاف و درگیری دو زمین‌دار در یکی از روستاهای اردبیل، یکی از طرفین در اثر شدت جراحت به قتل رسیده و قاتل پس از دستگیری و سیر مراحل قانونی به اعدام محکوم شد.

یاسر امجدی افزود: با ابراز ندامت شدید و پشیمانی قلبی محکوم از عمل ارتکابی، مددکاران و مسئولان زندان مرکزی به دفعات مختلف برای اخذ رضایت از اولیای‌دم اقدام کردند اما جلب رضایت اولیای دم تا زمان اجرای حکم قصاص نتیجه‌ای نداشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز در آخرین لحظات اجرای حکم، تلاش همکاران و وساطت معتمدین نتیجه داد و اولیای دم از اجرای قصاص صرف‌نظر کردند.

امجدی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون این هشتمین محکوم به قصاص در زندان‌های اردبیل بود که با پیگیری مسئولان زندان، مددکاران اجتماعی و اعضای کمیته‌های صلح و سازش، منجر به رضایت اولیای دم و رهایی محکوم از قصاص شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha