۱۴ دی ۱۴۰۱، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84988200
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مداح: پدیده جدیدی در مسابقات آزاد کشوری ندیدیم/ هر وقت نخواهند، می‌روم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ایران، گفت: به خاطر شخص هادی ساعی و اینکه بتوانم کمکی کنم به تیم ملی آمدم و هر وقت کمیته فنی یا مسئولان نخواهند، بدون مشکل می‌روم.

مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ایران در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برگزاری مسابقات آزاد کشوری، اظهار داشت: ۷۰۶ تکواندوکار در این رویداد حضور داشتند و پیکارها به مدت چهار روز برگزار شد. روزانه مبارزات دو وزن را برگزار می‌کردیم تا احاطه کاملی بر مبارزات داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه آیا چهره جدیدی در مسابقات بود که بتواند به‌عنوان استعداد معرفی شود، گفت: پدیده خاصی نداشتیم که بخواهیم بگویم استعداد یا نفر جدیدی را شناختیم. سطح فنی بانوان نسبت به گذشته خیلی به هم نزدیک شده است و اکثرا شرایط برابری دارند.

مداح عنوان کرد: در گذشته تعداد خاصی بازیکن بودند که بهتر از سایرین در مبارزات حاضر می‌شدند اما اکنون شرایط متفاوت است. با تزریق شدن تکواندوکاران نونهال و نوجوانان به رده‌های سنی بالاتر، سال به سال شرایط فنی بانوان هوگوپوش بهتر می‌شود.

وی در خصوص زمان آغاز اردوهای تیم ملی بانوان گفت: تمرینات از ۱۷ دی ماه با حضور ۳۰ تکواندوکار آغاز می‌شود. هدف نخست ما مسابقات جهانی باکو است که اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و سپس بازی‌های آسیایی را داریم که البته شرایط و زمان برگزاری دقیق آن مشخص نیست.

مداح: پدیده جدیدی در مسابقات آزاد کشوری ندیدیم/ هر وقت نخواهند، می‌روم

سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص اینکه هدفش برای کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ سیستم است یا به مسابقات قاره‌ای چشم دارد؟ توضیح داد: سعی می‌کنیم در رویدادهای مختلف شرکت کنیم. حتی اگر از طریق رنکینگ سیستم به سهمیه المپیک پاریس نرسیم، اما بچه ها باید رنک خود را ارتقاء بدهند، چراکه در مسابقات قاره‌ای این رنک خیلی مهم است.

وی در خصوص شرایط ادامه فعالیتش به‌عنوان سرمربی تیم ملی بانوان، گفت: تایم کوتاهی در جلسه کمیته فنی حضور یافتیم و گزارشی از عملکرد کادر فنی و تیم ارائه کردم. در خدمت تیم ملی هستم و اردوها را ادامه می‌دهیم تا ببینیم شرایط برای حضور در تورنمنت‌ها و مسابقات چگونه است.

وی در خصوص اینکه تا چه زمانی حضورش در کادر فنی تضمین شده است؟ اذعان کرد: فعلا تا مسابقات جهانی باکو در خدمت تیم ملی هستم. بارها گفته‌ام به خاطر شخص هادی ساعی که یک قهرمان بزرگ است و اکنون ریاست فدراسیون را برعهده دارد، هدایت تیم ملی را پذیرفتم تا بتوانم کمکی به این رشته داشته باشم. هر وقت هم کمیته فنی تشخیص داد من نباشم، بدون مشکلی می‌روم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha