برتری سخت رئال برابر تیم دسته چهارمی کاسرنو

تهران- ایرنا- تیم فوتبال رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا به سختی و با یک گل از سد تیم دسته چهارمی کاسرنو گذشت.

به گزارش ایرنا، در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال اسپانیا و از مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری (سه‌شنبه‌ شب) ۷ دیدار برگزار شد که طی آن تیم‌های حاضر در این مرحله به مصاف هم رفتند.

در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری کسل کننده با یک گل تیم دسته چهارمی کاسرنو را شکست داد. شاگردان کارلو آنچلوتی ۴۵ دقیقه اول را بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم و روی کار انفرادی رودریگو در دقیقه ۶۹ موفق به گلزنی شدند تا کهکشانی‌ها برنده این رقابت باشند.

کاسرنو در این بازی فراتر از حد نام خود ظاهر شد و تا لحظات پایانی نیز دست از تلاش برنداشت تا در عین شایستگی برابر تیمی که عناوین مختلف قهرمانی را در کارنامه دارد تنها با یک گل شکست بخورد.

ویارئال نیز در دیداری خارج از خانه با ۵ گل کارتاخنا را شکست داد، میزبان در دقیقه ۳۹ توسط واسکز پرز به گل رسید اما در ادامه ویارئال در دقایق ۴۹، ۵۶، ۶۱، ۸۵ و ۹۰ توسط الکس بائنا، آرنات دانجوما، خوزه لوئیس مورالس، ساموئل چوکووزه و اتینه کاپو به گل رسید تا یک برد شیرین را کسب کند.

اسپانیول در خانه پذیرای سلتاویگو بود که شکست یک بر صفر را در نهایت با پیروزی عوض کرد. گونچالو پاشینسیا در دقیقه ۱۵ روی پاس اسکار رودریگز تک گل سلتا را به ثمر رساند اما در ادامه خاویر پوادو در دقیقه ۵۳ کار را به تساوی کشاند. تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه جدال با همین نتیجه خاتمه یافت تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در ادامه سرجی داردر و نیکو ریبادو در دقایق ۹۷ و ۱۱۷ برای میزبان گلزنی کردند تا اسپانیول در خانه برنده این بازی باشد، ضمن آنکه آگوستین مارچسین در وقت‌های اضافه و در دقیقه ۱۱۲ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا سلتاویگو زمان باقی مانده را با یک بازیکن کمتر سپری کند.

در دیگر دیدار برگزار شده والنسیا در دیداری خارج از خانه رو در روی لانوسیا به میدان رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود والنسیا خاتمه یافت. جاستین کلایورت، ایلایژ موریبا و هوگو دورو در دقایق ۳، ۳۱ و ۷۲ گل‌های این بازی را به نام خود ثبت کردند.

الچه نیز با نتیجه یک بر صفر برابر کوئتا با یک گل مغلوب شد.رودری در دقیقه ۴۴ و از روی نقطه پنالتی تنها گل این دیدار را به ثمر رساند. تته مورنته نیز در این بازی و در دقیقه ۶۱ با دریافت کارت زرد دوم، مجبور به ترک زمین شد تا الچه با یک بازیکن کمتر بازی را ادامه دهد.

لوانته در دیداری خانگی پذیرای ختافه بود. در این بازی که با برتری ۳ بر ۲ میزبان همراه بود مونیر الحدادی در دقایق ۳۴ و ۵۶ برای ختافه و سرجیو پوستیگو، مونوز و وسلی در دقایق ۵۲ و ۶۳ و ۹۰ برای میزبان گلزنی کردند تا لوانته فاتح این جدال باشد.

در آخرین بازی نیز خیخون با گل‌های میلانوویچ که در دقایق ۵۷ و ۸۸ به ثبت رسید رایو وایه کانو را ۲ بر صفر شکست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha